خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قیمت بلیت اتوبوس اربعین افزایش می‌یابد»

مسیر برگشت مسافر دارند قیمت بلیت اتوبوس بین ۷۰ تا ۱۰۰درصد افزایش می‌یابد و با نرخ بین ۵۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش سایت همدان پیام، «مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۱۶۰ دستگاه اتوبوس مسئولیت جابه‌جایی زائران اربعین این استان را برعهده دارد.

مهرداد آهکی اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل استان همدان با ظرفیت ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه سواری و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس درون و برون شهری آماده جابه‌جایی مسافران است.

او افزود: پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌ها از ۱۰مردادماه آغاز می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق پایگاه‌های فروش بلیت اقدام به پیش خرید کنند.

آهکی تصریح کرد: سفرهای اربعین امسال از طریق ۱۲ پایانه عمومی و خصوصی استان از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریورماه انجام می‌شود.

او ادامه داد: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار زائر عتبات عالیات از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی استان همدان به مرزهای غربی کشور منتقل شدند و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز این تعداد مسافر را در این مسیر جابه‌جا کنیم.
او بیان کرد: ۴۸ شرکت مسافربری در استان همدان فعال و نزدیک به ۲هزار راننده نیز آماده جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین حسینی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری استان، آهکی خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم در خصوص تأمین سوخت ناوگان مسافربری استان برای جابه‌جایی زائران اربعین انجام شده است و شرکت پخش فراورده‌های نفتی به موقع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل را تأمین می‌کند.

او با اشاره به اینکه از ناوگان درون شهری و خودروهای شخصی نیز برای جابه‌جایی زائران استفاده می‌شود، ادامه داد: در کنار همه اقدامات انجام گرفته برای جبران کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام سفرهای اربعین، با هماهنگی‌های انجام گرفته شرایط خدمات‌دهی به زائران در ایام اربعین امسال به مراتب بهتر از سال گذشته پیش‌بینی می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا