خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی یک زن از طلافروشی

زن جوان که با ترفند استفاده از رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از یک طلافروشی کرده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش سایت کلانشهر (گیلان)، «سرهنگ ابوالحسن مزارعی، فرمانده انتظامی بوانات در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه صاحب یکی از طلافروشی های سطح شهر بوانات به پلیس آگاهی با موضوع کلاهبرداری با ارائه رسیدساز جعلی، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت. پس از اخذ اظهارات شاکی، مشخص شد خانمی ناشناس با مراجعه به طلافروشی با خرید مقداری طلا به مبلغ یک میلیارد ریال و ارائه رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی، کلاهبردار را در شهرستان شیراز شناسایی و او را دستگیر کردند.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: هنگام فروش کالا ابتدا حساب بانکی خود را چک و در صورت اختلال در سامانه پیامکی حتماً موجودی حساب خود را از طریق اینترنت بانک یا کارتخوان بررسی کنید و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالای فروخته شده را تحویل دهید.»

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا