خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خواننده ماکان بند بازیگر تئاتر شد

مجله موسیقی «بیلبورد» نوشت: امیر مقاره خواننده «ماکان بند» اولین تجربه بازیگری خود در تئاتر را در نمایش «تیتانیوم» روی صحنه می‌برد.

نمایش «تیتانیوم» به کارگردانی «اشکان درویشی» به زودی در تهران روی صحنه خواهد رفت تا با حضور این خواننده پرمخاطب پاپ، احتمالا استقبال جالب توجهی را به خود ببینید.

حضور خواننده ها در عرصه تئاتر این روزها با استقبال فراوانی رو به رو شده و پس از تجربه حضور خواننده های زیرزمینی در تئاتر های پژوهشی و خبرساز شدن آنها، این اولین تجربه از حضور امیر مقاره در تئاتر است که «بیلبورد» برای اولین بار از آن رونمایی میکند.

فروش قابل توجه تئاترهایی که از حضور خواننده ها به عنوان بازیگر در آنها استفاده شده، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و رکوردهای میلیاردی فروش این اجراها، بحث ها و واکنش های مختلفی را از سوی رسانه ها در پی داشته است.

حالا «امیر مقاره» که پیش تر به عنوان خواننده در «ماکان بند» رکوردهای فروش بالایی را در موسیقی پاپ ایران به دست آورده، شانس خود را در تجربه جدید در معرض دید مخاطبان قرار خواهد داد.

امیر مقاره در گفتگویی کوتاه با «بیلبورد» درباره تجربه جدید تئاتری خود معتقد است: «بخش حائز اهمیت برای من در نمایش «تیتانیوم» این است که نقش من در این تئاتر هیچ ربطی به شخصیت کاری من در موسیقی ندارد. این مهم ترین نکته درباره این انتخاب است که من قرار نیست خواننده این تئاتر باشم. شاید یک قطعه در انتهای این نمایش بخوانم ولی عملا من قرار است تجربه بازیگری را در این تئاتر از سر بگذرانم و این چالش برای من هیجان انگیز است.»

اشکان درویشی کارگردان «تیتانیوم» پیش تر با نمایش «اسکرین شات» خبرساز شد و حضور خواننده رپ «امیر خلوت» در این نمایش با استقبال فراوانی از سوی مردم و مخاطبان رو به رو شد. این کارگردان تئاتر این بار در نظر دارد نمایشی با قصه ای متفاوت و ایده ای جذاب را روی صحنه ببرد.

حضور و نقش آفرینی در سریال «جزیره» نخستین تجربه بازیگری امیرمقاره بود. این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم به شمار میرفت، به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شد و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت کرد. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر بودند که در سال 1400 در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

امیر مقاره در این مجموعه با هنگامه قاضیانی، میترا حجار، محمدرضا فروتن و حسام منظور همبازی بود.

جزییات بیشتر درباره این تئاتر و معرفی عوامل و بازیگران این نمایش به زودی اعلام و در اختیار رسانه ها و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا