خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض یک جانباز به بی‌احترامی یک کارمند بنیاد شهید

علی‌اصغر چراغچی جانبازی اهل استان گلستان است که امروز با انصاف نیوز تماس گرفت و گفت که بدلیل مصائبی که برسر راه گرفتن وام او و مطالبات جانبازان پیش آمده و همچنین بی‌احترامی یکی از کارمندان بنیاد شهید، قصد اعتراض مقابل ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی تهران دارد.

آقای چراغچی به طور کامل قادر به سخن گفتن نبود و توضیح می‌داد که در شرایط روحی خوبی نیست اما به طور منقطع به خبرنگار انصاف نیوز توضیحاتی داد از جمله اینکه درخواست وامی داشته که بعد از یک سال و نیم هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

چراغچی گفت دلیل اصلی‌اش برای این شکل از اعتراض بی‌احترامی یکی از کارکنان بنیاد شهید به او و امروز و فردا کردن مسئولان در برابر مطالبات جانبازان است.

آقای چراغچی که در اوج گرمای مردادماه، حدود ساعت 12 ظهر، زیر تابش مستقیم آفتاب مقابل ورودی بنیاد شهید نشسته بود به خبرنگار انصاف نیوز گفت که درخواست وام او را یک سال و نیم است به تعویق می‌اندازند و هر روز وعده‌ای به او می‌دهند. او، این امروز و فردا کردن مسئولان را «دروغگویی» می‌دانست.

یکی از کارکنان بنیاد شهید به او بی‌احترامی‌ای کرده بود که این موضوع نیز باعث تکدر خاطر او شده بود طوریکه قادر به حرف زدن در این مورد نبود. به گفته‌ی آقای چراغچی این کارمند مکانش در بنیاد شهید استان گلستان تغییر کرده اما هیچ خللی در جایگاه و مقام او وارد نشده است.

در فاصله‌ای که خبرنگار انصاف نیوز در کنار این جانباز حضور داشت دو نفر از کارکنان بنیاد شهید و به احتمال قوی از حراست این مجموعه به سمت او آمدند و تلاش کردند با او صحبت کنند. آقای چراغچی می‌گوید او را به داخل ساختمان برده‌اند و برای چندمین بار به او قول پیگیری داده‌اند اما او مجدد به همان مکان برگشته و حرف‌هایشان را باور ندارد.

بعد از این مجددا از کارکنان بنیاد شهید او را به داخل ساختمان بردند و باز هم قول پیگیری به او داده‌اند اما آقای چراغچی می‌گوید وعده‌های کارکنان برای او قابل باور نیست.

آقای چراغچی تا ساعت دو که مجددا با انصاف نیوز تماس گرفت هنوز در آن محل نشسته بود و منتظر بود کسی به او پاسخی قطعی بدهد.

این جانباز تاکید می‌کرد که دلش نمی‌خواهد مطالباتش و خبری که در این باره کار می‌شود به سمت و سوی دیگری برود و اضافه می‌کرد: من که دشمن انقلاب نیستم خانم! او با انتشار نامش مشکلی نداشت ولی چندان راحت نبود که تصویر کاملی از او منتشر شود.

فیلم منقطعی از مصاحبه‌ی او در تلگرام و حساب اینستاگرام انصاف نیوز منتشر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا