خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پل‌های عابر بدون عابر در یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهروندان از خدمات رسانی پل های عابر پیاده رضایت ندارند و از خیابان به جای پل‌های عابر پیاده استفاده می کنند.

به گزارش سایت افق یزد، «احمد ترکمانی گفت: در بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد که شهروندان از خدمات رسانی در خصوص پل های عابر پیاده رضایت ندارند و ترجیح می‌دهند از خیابان به جای پل‌های عابر پیاده استفاده کنند.

او ادامه داد: شهرداری یزد چند سالی است که اقدام به ایجاد پل های عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر یزد کرده که با وجود صرف هزینه های هنگفت اغلب این پل ها تعطیل و بلااستفاده هستند و عملا شهروندان نمی توانند از این پل ها استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: شکایت‌های متعددی ارسال می شود که در بعضی مواقع جان شهروندان به خطر افتاده است، استفاده از پله برای افراد سالخورده، کودکان و بیماران مشکل است و مکانیزه کردن پل‌عابر پیاده در همه سطح شهر یکی از ضرورت‌های امروز مدیریت شهری بشمار می‌رود که متأسفانه اکنون اکثر پل های عابر پیاده بیشتر جنبه تبلیغاتی پیدا کرده است.

ترکمانی با اشاره به معضلات کنونی پل‌های عابر پیاده و حساسیت موضوع، خواستار ارتقای امنیت و توسعه صحیح استفاده از آن ها شد و تصریح کرد: از شهرداری درخواست داریم با نظارت بر نوع قراردادها و در راستای امنیت شهروندان، نسبت به مکانیزه کردن پل ها و رفع مشکلات پل های مکانیزه اقدامات لازم در دستور کار قرار بگیرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا