خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سن موتورسواری در بوشهر به زیر 10 سال رسیده است»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر می گوید: بوشهر با سهم 49 درصدی موتورسیکلت ها در تصادفات، بالاترین آمار کشوری را به خود اختصاص داده که نیازمند آسیب شناسی است.

به گزارش سایت خلیج فارس (بوشهر)، «سرهنگ محمد صادقی افزود: درحال حاضر سن استفاده از موتورسیکلت در برخی شهرهای استان بوشهر به زیر 10 سال رسیده که به دلیل عدم آموزش و ناتوانی در کنترل موتورسیکلت، هم برای این افراد هم سایر کاربران جاده ای احتمال حادثه در پی دارد.

او با بیان اینکه درخصوص وضعیت موتورسواری در استان نیازمند همراهی و نظارت بیشتر خانواده ها در استان هستیم، اظهار داشت: طرح گواهینامه یک روزه موتورسیکلت در شهرهای بوشهر و برازجان درحال اجراست که علاقمندان می توانند نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

سرهنگ صادقی به آمار قابل تامل دیگری اشاره کرد و ادامه داد: اتباع بیگانه سهم 25 درصدی در تصادفات استان خصوصا موتورسیکلت دارند که برخورد جدی با آنها در دستور کار است.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: طبق بررسی های انجام شده، بیشترین عللت وقوع تصادفات استان بوشهر معادل ۴۰ درصد ناشی از عدم توجه به جلو است. رتبه های بعدی نیز به عدم رعایت حق تقدم (18 درصد) و تغییر مسیر ناگهانی (14 درصد) اختصاص دارد.»

«سن موتورسواری در بوشهر به زیر 10 سال رسیده است»
«سن موتورسواری در بوشهر به زیر 10 سال رسیده است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا