خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهردار قم: من بازنشسته نیستم

شهردار قم با بیان اینکه اساتید برجسته اگر استاد کامل باشند می‌توانند تا سه سال سن بازنشستگی‌ خود را تمدید کنند، خاطرنشان کرد: قاعدتا اگر من بازنشسته شده باشم باید حکم من در دانشگاه اصفهان صادر شود که این موضوع اتفاق نیفتاده است و بازنشسته نیستم.

به گزارش سایت قم‌نا، «سیدمرتضی سقاییان‌نژاد، شهردار قم بعد از ظهر روز بیست‌ویکم مرداد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) پیرامون آخرین وضعیت بازنشستگی خود، اظهار کرد: تا زمانی که قانون اجازه دهد بنده تکلیف دارم و حکم بازنشستگی من هنوز صادر نشده است.

او با بیان اینکه من جزو کادر هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان هستم، تصریح کرد: قاعدتا اگر من بازنشسته شده باشم باید حکم من آنجا صادر شود که این موضوع اتفاق نیوفتاده است.

سقاییان‌نژاد با بیان اینکه اساتید برجسته اگر استاد کامل باشند می‌توانند تا سه سال سن بازنشستگی‌ خود را تمدید کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع البته باید هر سال به تصویب هیئت امنای دانشگاه برسد و رییس هیئت امنای دانشگاه وزیر است و این هیئت تعدادی عضو حقیقی و حقوقی نیز دارد.

شهردار قم اضافه کرد: اعضای حقوقی همگی از برجستگان و دانشمندان دانشگاهی ،که هدایت دانشگاه را به عهده دارند، برای سه باز در سه سال متوالی حضور من در دانشگاه اصفهان را تمدید کردند؛ برای همین بنده بازنشسته نیستم و البته این آخرین سالی است که بنده می‌توانم از ظرفیت این قانون استفاده کنم.

سقاییان‌نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه قانون جدیدی تنظیم شده است که در آن سن بازنشستگی تا پنج سال قابل تمدید است، ابراز کرد: حالا یک سری یک حرف‌هایی می‌زنند، برای خودشان بزنند. اگر حرفی دارند بروند با دیوان عدالت، دیوان محاسبات و بازرسی بزنند.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار قم‌نا که «آیا به عنوان شهردار قم به گردش نخبگانی و حضور جوانان در عرصه های مدیریتی اعتقاد دارید؟» گفت: حالا بحث جوانی و پیری هم بله جوانان باید بیایند و با تجربه‌ها کنارشان باشند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا