خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تلف شدن 28 رأس آهو در مه‌ولات خراسان رضوی

روزنامه خراسان رضوی نوشت: «تعداد 28 راس آهو در منطقه شکار ممنوع نوبهار شهرستان مه ولات تلف شدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، در پی این اتفاق، ادارات کل دامپزشکی و حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیانیه ای صادر کردند که در آن آمده است: بر اساس گزارش های واصله، تعداد 28 راس آهو در منطقه شکار ممنوع نوبهار شهرستان مه ولات که در ضلع جنوبی شهرستان مه ولات و درمجاورت حوزه استحفاظی شهرستان‌های گناباد، بجستان و خلیل آباد واقع شده است، تلف شدند.

برای جلوگیری از بروز تلفات در مناطق شهرستان های همجوار، با تشدید گشت های موتوری و خودرویی مشترک بین ادارات کل حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان، مناطق تحت پایش قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه و تخصصی توسط این دو دستگاه برای جلوگیری از زیاد شدن تلفات صورت پذیرفت.

پایش‌های مستمر در منطقه توسط محیط بانان و کارشناسان ادارات کل حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان و شهرستان همچنان ادامه دارد و برای کنترل این تلفات، اقداماتی مانند ضدعفونی آبشخورها و منابع آب و امحای بهداشتی لاشه ها انجام شده است.

در حال حاضر نیز، نمونه گیری های متعددی برای کشف علت تلفات انجام شده است و در آزمایشگاه های تخصصی اداره کل دامپزشکی در حال بررسی است و به محض مشخص شدن علت این تلفات، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا