خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جریمه 1.6 میلیاردی متخلفان لباس فرم مدارس کاشان

رئیس اتاق اصناف کاشان گفت: متخلفان عرضه‌کننده لباس فرم مدارس کاشان ۱۶۰ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش سایت کاشان باما به نقل از تسنیم، «مهدی باقی مجرد با بیان اینکه واحدهای عرضه‌کننده لباس‌های فرم مدارس ملزم به رعایت کیفیت و قیمت مصوبه اتحادیه مربوطه هستند، اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان کاشان به صورت مستمر از این واحدها بازدید به عمل می‌آورند.

او با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، افزود: برخی واحدهای صنفی به دلیل ارتکاب به تخلف صنفی پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان معرفی شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان با بیان اینکه واحدهای متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند، خاطرنشان کرد: این واحدهای متخلف پس از تشکیل و بررسی پرونده در مجموع به 160 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

او با بیان اینکه خوشبختانه امسال از هیچ واحد صنفی گزارش تخلف نرسیده است، گفت: واحدهای صنفی عرضه‌کننده لباس فرم مدارس در شهرستان کاشان ملزم به رعایت کیفیت و قیمت بر اساس مصوبه اتحادیه مربوطه هستند.

باقی مجرد با بیان اینکه به استناد ماده 12 قانون نظام صنفی واحد صنفی قبل از شروع فعالیت باید نسبت به اخذ پروانه کسب رسته مربوطه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: رعایت قانون برای هر واحد صنفی الزامی است و از این رو لازم است صنوف نسبت به رعایت قانون اهتمام ورزند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا