خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت جریمه روزانه ۴هزار خودرو در تبریز

رئیس پلیس راهور تبریز گفت: چهارهزار دستگاه خودرو روزانه به دلیل کمبود پارکینگ و توقف غیرمجاز در خیابان های این شهرستان اعمال قانون می شود.

به گزارش سایت آذرقلم (تبریز)، «سرهنگ جهانگیر جهانگیری اظهار کرد: نمونه عینی ضعف زیرساخت‌ها، قرار گرفتن مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر بدون توقفگاه و ظرفیت کافی است که رانندگان در چنین معابری مجبور هستند جهت سوار و پیاده کردن سرنشین خود و منتظر ماندن آن‌ها در معابر توقف غیرمجاز داشته باشند.

او افزود: یکی از علل دیگر توقف دوبله در شهر، قرار گرفتن مدارس در حریم تقاطع‌ها بدون پیش بینی محوطه و پارکینگ برای آن‌ها است که از نمونه‌های عینی آن قرار گرفتن بیش از هشت مدرسه در تقاطع سیدلربا ۱۷ شهریور یا چندین مدرسه در سه راهی مدنی می باشد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس راهور ضمن پوشش ترافیکی چنین معابری، روزانه چهار هزار دستگاه خودرو را در تبریز به علت توقف غیرمجاز اعمال قانون می‌کنند اما همچنان شاهد ترافیک‌های سنگین و پرحجم در هسته مرکزی هستیم.

سرهنگ جهانگیری تاکید کرد: ضعف شدید زیر ساخت‌های حمل و نقل شهری و عمومی کار آمد و کمبود توقفگاه به میزان کافی از دلایل این امر است که شهرداری تبریز سال گذشته و امسال، تلاش هدفمندی برای تقویت حمل و نقل عمومی از جمله تخصیص اتوبوس درون شهری و افزایش ساعت کاری مترو داشته است.

او با قدردانی از رانندگان قانونمند از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراکز خرید و هسته مرکزی شهر تبریز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا ترافیک در معابر و خیابان‌های مرکزی روان تر باشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا