خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از گاندو ۳ | گاندو ۴ هم در راه است؟

سریال جنجالی گاندو با چالش تازه‌ای مواجه شده و مشخص نیست که جواد افشار کارگردان فصل یک و دو این سریال فصل سوم آن را هم خواهد ساخت یا خیر.

چندی قبل بود که مدیر مرکز سیمافیلم اعلام کرد مراحل تایید فیلمنامه «گاندو» در داخل صداوسیما در حال انجام است و این سریال در سال ۱۴۰۳ وارد مراحل پیش‌تولید و تولید می‌شود.

بنا بر خبرهای منتشرشده جواد افشار، کارگردان سریال گاندو در پی تولید فیلم سینمایی صیاد در سال ۱۴۰۳ است و مشخص نیست برنامه‌ای برای همکاری با گاندو۳ داشته باشد یا خیر.

خبرگزاری مهر در این باره نوشت: سال گذشته ساخت سریال «ناریا» را آغاز کرد که چندین ماه زمان برد و براساس خبر بنیاد فارابی هم قرار است امسال سینمایی «صیاد» را داشته باشد. دورخیز جواد افشار برای سینمایی «صیاد» که به نوعی قرار است به زندگی و یکی از برهه های تاریخی و کاری شهید سپهبد صیاد شیرازی بپردازد، می تواند به نوعی نشان دهنده این باشد که امسال هم قرار نیست افشار «گاندو» را بسازد. مهدی نقویان رئیس سیمافیلم پیش از این درباره کارگردانی «گاندو» گفته بود که ترجیح بر این است که خود افشار کارگردان این مجموعه باشد و حال باید دید افشار همچنان می خواهد به این پروژه بازگردد یا خیر.

با وجود نامشخص بودن وضعیت تولید فصل سوم گاندو مجتبی امینی، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه از تمایلش برای ساخت فصل‌های بعدی آن گفته است.

آقای امینی در دوران انتخابات ریاست جمهوری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشته بود: اگر ‎پزشکیان رای بیاورد احتمالا با چند فصل جدید از سریال ‎گاندو در خدمت ملت شریف ایران خواهیم بود و حرف های ناگفته جدیدی خواهیم زد. درباره فساد و نفوذ در جریان اصلاحات حرف های نزده زیاد است.


چند خبر از ناگفته‌ها و پشت پرده‌ی گاندو را می‌توانید در این لینک بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا