خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشنواره ملی خوراک کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: برنامه‌های هفته گردشگری در چند بخش مختلف برگزار می‌شود که یکی از آنها برگزاری جشنواره ملی خوراک «طعم امید» در کرمانشاه است.

به گزارش سایت نسیم کرمانشاه؛ «داریوش فرمانی در جلسه‌ بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته گردشگری که با حضور معاونان اداره‌کل برگزار شد، گفت: برنامه‌های هفته گردشگری با هدف گرامی‌داشت روز جهانی جهانگردی در بخش‌های مختلف گردشگری خوراک، گردشگری ادبی، گردشگری مذهبی، گردشگری تاریخی و… برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، افزود: شعار روز جهانی گردشگری امسال «گردشگری و صلح» است، بهانه‌ای است تا ملت‌ها از اهمیت و تأثیر صنعت بزرگ گردشگری بر جوامع، فرهنگ، اقتصاد، توسعه پایدار و… آگاهی یافته و توجه بیشتری به این صنعت شود.

او تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای اجرا در هفته گردشگری در داخل و خارج از استان تدارک دیده شده است که با تأمین اعتبار اجرایی می‌شوند.

فرمانی گفت: برگزاری تور گشت‌شهری (پیاده روی کرمانشاه‌شناسی)، برگزاری تور کرمانشاه‌گردی برای عموم مردم، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت همدان و… بخشی از این برنامه‌هاست.

او افزود: علاوه بر برنامه‌های یادشده افتتاحیه‌هایی نیز در این هفته انجام خواهد گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تأکید کرد: در این هفته نمایشگاه‌هایی از قبیل صنایع دستی، گردشگری در بخش‌های مختلف و… در سراسر استان برگزار خواهد شد.

فرمانی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص تدارک دیده شده برای این هفته، برگزاری جشنواره ملی خوراک «طعم‌امید» با همکاری مددجویان بهزیستی و بیماران خاص است که در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او در پایان تأکید کرد: اهمیت معرفی و شناخت جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان در سایر هفته‌های سال نباید فراموش شود و در معرفی مناسب و درست این ظرفیت‌ها می‌توان در جذب گردشگر موفق بوده و در اقتصاد استان نیز تأثیرگذار بود.

هفته گردشگری همه ساله در هفته اول مهرماه هم‌زمان با روز جهانی جهانگردی برگزار می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا