خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال افزایش حقوق کارمندان تا یک ماه آینده

با توجه به پیگیری‌های انجام شده به نظر می‌رسد که افزایش ۲۰ درصدی خدمات رفاهی غذا،ایاب وذهاب، مسکن و … کارمندان تا حدود یک ماه دیگر ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری تسنیم نوشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده به نظر می‌رسد که افزایش ۲۰ درصدی خدمات رفاهی غذا،ایاب وذهاب، مسکن و … کارمندان تا حدود یک ماه دیگر ابلاغ می‌شود.

براساس پیگیری‌های انجام شده و دغدغه کارمندان دولت در خصوص عدم تغییر ارقام پرداختی‌های مربوط به خدمات رفاهی غذا،ایاب وذهاب، مسکن و … نسبت به سال گذشته، به نظر می‌رسد که این پرداختی‌ها با افزایش 20 درصدی به زودی ابلاغ خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این میزان افزایش احتمالی پرداختی رفاهیات کارمندان تا حدود یک ماه دیگر ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف ، اگر ذره ای از انصاف مورد ادعایت در وجودت باقی مانده، لاجرم گزارشی مفصل از دروغگویی های سازمان تامین اجتماعی و مدیرعاملش منتشر خواهی کرد. دو ماه است که در بیستم ماه ادعا میکنند و به دروغ می‌گویند که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا و طبق جدول زمانبندی شروع به پرداخت شده است، در حالیکه دروغ است. دوستان و آشنایان خود بنده که ابتدای نام خانوادگی آنها الف و آ بوده و طبق روال معمول می بایست در صبح تاریخ بیستم ماه حقوق آنها پرداخت می شد، ماه گذشته بعد از ظهر روز بیست و یکم پرداخت شد!!! در حالیکه سازمان به دروغ گفته بود بیستم شروع به پرداخت کرده است! و این ماه هم تا الان که ساعت ۲۲.۲۰ شب مورخه بیست و دوم ماه است، پرداخت نشده، در حالیکه طبق اعلام ایلنا، سازمان اطلاعیه داده که از بیستم شروع به پرداخت کرده ایم!!! بنظر می‌رسد کم کم قصد دارند حقوق بازنشستگان را کلا قطع کنند!!!!

  2. انصاف جان بشنو ولی باور نکن .در ۴۵سال گذشته فقط یک بار چنین اتفاقی افتاده .دیگر محال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا