خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد حامی پزشکیان از گزینه استانداری یزد

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان یزد به مطرح شدن برخی اسامی برای استانداری یزد انتقاد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، غلامعلی سفید گفت: کسانی که خودشان مروج فعال در ستاد انتخاباتی آقای جلیلی بوده‌اند و همه تلاششان را کرده‌اند که آقای پزشکیان انتخاب نشود و تفکر دیگری غیر از تفکر فعلی بر دولت حاکم شود، نباید به خود اجازه دهند نامه بنویسند و فردی را معرفی کنند که حتی خودش هم علاقه‌ای به این سمت (استانداری یزد) ندارد و با اصرار از او می‌خواهند مسئولیت بپذیرد.

وی افزود: گرچه آزادی هست اما مسئولان دولتی هم نباید هواداران و حامیان خود را برنجانند و در مقابل مخالفان خود را شاد کرده و بها دهد. قطعا این کار درستی نیست. وقتی اعضای ستاد و حامیان و اصلاح‌طلبان با یک گزینه به دلیل سابقه آن فرد مخالف هستند دولت می‌تواند به این نظرات توجه کند.

این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان یزد ادامه داد: سابقه فکری و فعالیت افراد در سالهای قبل مشخص است و انتخاب چنین افرادی باعث ناامیدی در بین هوادارن دولت آقای پزشکیان می‌شود. در حمایت از دولت یا در انتخابات‌های بعدی دیگر نمی‌توان مردم را دلگرم به همکاری در افزایش مشارکت در انتخابات کرد.

سفید تاکید کرد: نظر مخالفت‌مان با گزینه پیشنهادی را به دولت منععکس کرده‌ایم و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

گزینه مطرح برای استانداری یزد فردی با سابقه اصولگرایی و حمایت از ستادهای انتخاباتی رقیب پزشکیان و در دولت رئیسی نیز نیز گزینه مطرح برای استانداری یزد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا