خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف – ۸ مهر | شایعه‌ی جاسوس رده‌بالا!

انصاف نیوز – شبنامه، یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳:

واکنش ایران به ترورها و حملات اسرائیل از جمله موارد ‌پربحث امروز بوده است. طیف موسوم به ارزشی_انقلابی، با اظهارنظرهایی که به زعم کارشناسان پرهزینه و غیرکارشناسی است، اصرار بر حمله و جنگ با اسرائیل دارند.

ازجمله‌ی اظهارات «هزینه‌ساز و غیرکارشناسی» از سوی یاسر جبرائیلی، رییس پیشین مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در شبکه ایکس مطرح شد که: «هر هواپیمایی که مقصدش اسرائیل است، باید یک هدف برای سرنگونی باشد»!

ظریف -معاون راهبردی رئیس جمهور- امروز در حاشیه‌ی مراسم یادبود سیدحسن نصرالله در دفتر حزب الله در تهران، در مصاحبه‌ای خاطرنشان کرده است که این تصمیمی در سطوح عالی رهبری است.

او گفته‌است: «واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر اسرائیل صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری و در سطح عالی آن حتماً تصمیم‌گیری خواهد شد».

پیدا کنید … فروش را!

در پی شایعات این روزها و خصوصا پس از ترور سیدحسن نصرالله درمورد نقش نفوذ و نفوذی‌ها و بازار داغ شایعات و گمانه‌زنی‌ها، اما در روزهای اخیر برخی به شایعه‌ی مشکوک بودن اصل اقدامات در ۷ اکتبر پرداخته‌اند. برخی از جمله حسام الدین آشنا بطور مبهمی به مشکوک و غیبت بلند مدت یحیی السنوار، از سران حماس و طراح این حمله، پرداخته‌اند. توییتی که پس از مدتی پاک شد. این مسئله در توییتر فارسی همچنان ازسوی کاربران مورد سوال و ظن و تردید قرار گرفته است.

عبدالرضا داوری -از نزدیکان سابق احمدی‌نژاد- نیز به این شایعات دامن زده است. تسنیم در واکنش به اظهارات او در مطلبی با تیتر «عوامل خط رسانه‌ای تروریسم صهیونیستی در ایران را بشناسید» نوشته است: «در کمتر از 10 روز تا سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی که بزرگترین عملیات تاریخ نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بود، افرادی مانند عبدالرضا داوری درحال پمپاژ شایعه خسارت‌بار بودن این عملیات هستند تا ذهنیت جامعه را نسبت به نیروهای مقاومت فلسطینی بدبین کرده و همه حوادث تلخ روزهای اخیر را با طوفان‌الاقصی مرتبط بدانند.»

برخی رسانه‌های فارسی زبان نیز ادعای وجود «یک جاسوس ایرانی» در موضوع ترور سیدحسن را تکرار کرده‌اند؛ موضوعی که از نظر برخی کارشناسان جنگی می‌تواند خط تبلیغاتی اسرائیل برای ایجاد فشار روی ایران در افکار عمومی عرب باشد. این کارشناسان ادعاهای اخیر محمدعلی الحسینی مبنی بر معامله بر سر سیدحسن نصرالله از سوی ایران، را هم در همین بازی تعریف کرده‌اند. الحسینی مدتی به اتهام جاسوسی برای اسرائیل در زندان بوده است و همچنین برخی عکس‌هایی از دیدار او با مریم رجوی را هم در شبکه‌های مجازی منتشر کرده‌اند.

پیام مهدی کروبی

پیام شیخ مهدی کروبی برای شهادت سیدحسن نصرالله، از دیگر خبرهایی بود که امروز میان مخاطبان اخبار روز دست بدست می‌شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا