خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف – ۱۱ مهر | جنگ محدود یا جنگ نامحدود؟

اولین دستور فجازی رئیس جمهور خبرساز شد

انصاف نیوز-شبنامه، چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳:

جنگ در خاورمیانه

پس از حمله‌ی ایران به اسرائیل در جواب به ترور هنیه در تهران و ترورهای سردار نیلفروشان و سیدحسن نصرالله در بیروت، پس از تحلیل حمله‌ی ایران، پاسخ اسرائیلی‌ها از پربحث‌ترین‌ مسائل در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

باراک راوید، خبرنگار وب‌سایت اکسیوس نوشت که مقامات اسرائیلی به او گفته‌اند اسرائیل طی چند روز آینده در تلافی حمله موشکی دیشب ایران حمله هوایی گسترده‌ای انجام خواهند داد. اهداف می توانند تأسیسات تولید نفتی، پدافندهای هوایی و یا ترور مسئولان نظام باشند.

این درحالی است برخی دیگر از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور بطور سریالی ادعای احتمال هدف قرار دادن تاسیسات هسته‌ای ایران را طرح کرده‌اند. جو بایدن امروز گفته است که آمریکا از این موضوع حمایت نخواهد کرد و مورد تایید آنها نیست.

خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده که پس ماجرای پیجرها ایران با فرستادن نماینده‌ای (عباس نیلفروشان) به سیدحسن نصرالله پیغام داده که برای حفظ جانش به ایران بیاید.

خبرسازی جلسه شورایعالی فجازی!

علیرغم درخواست‌های مجدد رسانه‌ای‌ها و فعالان شبکه‌های مجازی درباره‌ی رفع فیلترینگ، آنچه از جلسه‌ی امروز شورایعالی فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفته دستور رئیس جمهور برای پیگیری و برخورد با فیلترشکن فروش‌هاست. این رویکرد از سوی رئیس جمهور انتقاداتی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا