خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مورد عجیب مطهره گونه ای

مطهره گونه ای دبیر سیاسی سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران که در این سال‌ها با احکام انضباطی همچون محرومیت از تحصیل و تبعید از دانشگاه محل تحصیلش مواجه شده بود در روزهای اخیر و با تصمیمات اتخاذشده امکان ادامه‌ی تحصیلش در دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش انصاف نیوز، با این وجود انتشار برخی اظهارنظرها از سوی او در شبکه‌ی اجتماعی ایکس برای برخی کاربران تعجب‌برانگیز بوده است.

خانم گونه‌ای در پاسخ به این نوع انتقادات، برخی منتقدان خود را به ‘پرونده‌سازی’ متهم می‌کند و بر این باور است که ‘اصلاح‌طلبان صندوقی’ که در سال‌های اخیر میانه‌رو هم خوانده می‌شوند با نهادهای نظام برای برخورد با امثال او همکاری می‌کنند و یا دست‌کم به چنین برخوردهایی اعتراضی ندارند.

برخی کاربران ایکس در واکنش به توییت‌های او بر این باور هستند که اقدام قضایی و امنیتی علیه او و یا توجه بیش از حد منتقدان به دیدگاه‌های مطرح‌شده‌اش نوعی بازی در زمینی است که برخی جریان‌های اپوزیسیون به دنبال کشاندن فعالان سیاسی داخلی به سوی آن هستند.

آنها می‌گویند نادیده گرفتن بهترین واکنش است و مخالف برخورد قضایی با خانم گونه‌ای و امثال این دانشجو هستند.

از سوی دیگر در چارچوب فصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حقوق ملت) ظرفیت قابل توجهی برای پذیرش اظهار عقاید و نظرات مختلف وجود دارد که می‌تواند به جای برخوردهای متداول مورد توجه دستگاه‌های نظارتی قرار بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام علیکم عدالت اقتضاء میکرد که متن کامل ایشان منعکس تا داوری منصفانه در بارۀ اتهام توهین ایشان صورت گیرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا