خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار سنایی راد: غیبت فرماندهان عالی نظامی در نماز جمعه رهبری گویای حاکمیت عقلانیت انقلابی بود

سردار سنایی راد در روزنامه‌ی جوان نوشت:

نماز جمعه سیزدهم مهرماه ۱۴۰۳ را باید در زمره تاریخی‌ترین رویداد‌های انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی دانست که در روز‌های پس از عملیات شگفتی‌ساز وعده صادق ۲ و در آستانه سالگرد عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی و با امامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد. 
ویژگی‌های این نماز جمعه تاریخی آن را در پیوند با مقاومت اسلامی و برای آن معرفی و ابتکاری از سوی امام خامنه‌ای بر تقویت و تداوم بخشی به مقاومت در شرایط سخت آن متصور می‌سازد. ویژگی‌هایی چون:
۱- برگزاری آن چند روز پس از ضربه سهمگین عملیات وعده صادق۲ بر پیکره نحس رژیم صهیونیستی که نه تنها خسارت‌های سنگین به چند پایگاه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها وارد ساخته، بی اعتباری سامانه‌های پدافند هوایی رژیم و حامیان امریکایی و اروپایی‌اش را نیز برملا ساخته و قدرت بازدارندگی رژیم را برای چندمین بار مورد ضربه مهلک قرار داده است. 
۲- فراخوان و برگزاری نماز جمعه با امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم که با توجه به حساسیت تاریخی و آگاهی از بازتاب آن در برآورد‌های دشمنان، میزان مشارکت و حضور مردم بسیار زیاد و خیره‌کننده بود و پیوند بین رهبری و مردم را در شرایط خطر و آمادگی آنان برای اجرای فرامین و تدابیر معظم له به رخ جهانیان کشید. 
۳- حاکمیت آرامش بر فضای نماز جمعه با وجود تهدیدات دشمن که بیش از همه در رفتار شخص امام خامنه‌ای متبلور بود و از لحن زیبای قرائت سوره‌ها تا اذکار تا سجده‌های طولانی و برپایی نماز عصر از سوی ایشان کاملاً هویدا و بارز بود. 
۴- حمایت قاطع و جانانه از مقاومت اسلامی که با شعار‌های نمازگزاران و سردست گرفتن تصاویر شهید سیدحسن نصرالله و اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به موضوع مقاومت، به ویژه خطبه دوم با زبان عربی و خطاب به جبهه مقاومت و تجلیل از اقدام شجاعانه حماس در اجرای عملیات طوفان‌الاقصی و حمایت بی‌دریغ و جانانه حزب‌الله از آن، قرار داشتن در کنار مقاومت و همراهی با آن را فریاد می‌زد. 
این نماز جمعه که در آن عطر خوش انقلاب و انقلابی‌گری از جنس حضور در ۲۱ بهمن ۵۷ در کف خیابان و بوی رشادت و شجاعت از جنس حضور در جبهه‌های جنگ دوران دفاع مقدس و اشتیاق همگامی و همراهی با رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و یمن به مشام می‌رسید، نماز جمعه‌ای برای مقاومت با بوی جهاد و شهادت به حساب می‌آید، به‌ویژه اینکه در شرایطی برگزار شد که صهیونیست‌ها با عصبانیت ناشی از سیلی بزرگ نواخته شده به گونه نحس‌شان در عملیات وعده صادق ۲ به تهدید کشورمان رو آورده و ریشه شکست‌ها و ناکامی‌های خود را ایران اسلامی می‌دانند. 
نمازجمعه دیروز با امامت امام خامنه‌ای و حضور گسترده مردمی که غالباً به شکل خانوادگی در آن شرکت کرده بودند، نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگمان در حمایت از مقاومت اسلامی و دفاع از مظلومان غزه و لبنان و تأکید آشکار بر این نکته بود که حاضرند در این راه هزینه بدهند و خطر را بپذیرند. 
البته غیبت فرماندهان عالی نظامی در نماز جمعه گویای حاکمیت عقلانیت انقلابی در کشور و آمادگی نیرو‌های مسلح کشورند برای مقابله با هر نوع شرارت دشمنان و تأمین امنیت و وظیفه‌شناسی با وجود شوق به نماز به امامت ولایت و همراهی با مردم بود تا وسوسه جنایت را از گرگ خون‌آشام صهیونی دور کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا