خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صداوسیما: زیاد نخاله و سردار فلاح‌زاده ترور نشده‌اند

صداوسیما اعلام کرد زیاد نخاله و سردار فلاح‌زاده در محل مورد حمله‌ی اسرائیل در دمشق حضور نداشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم نوشت: سفارت کشورمان در صفحه ایکس خود نوشت: دشمن اسرائیلی بار دیگر، در جریان بمباران بزدلانه موشکی ساختمانی در دمشق جنایت دیگری را مرتکب شد و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی اعلام می‌دارد که در بین شهدا و مجروحان هیچ شهروند ایرانی وجود ندارد.

خبرگزاری فارس در این ارتباط نوشت:

منابع محلی گفته‌اند هیچ کدام از شهدای حمله‌ جنگنده‌های اسرائیلی به ساختمانی در دمشق ایرانی نبودند.

در چند روز گذشته اخبار نادرستی از شهادت سردار قاآنی نیز در رسانه‌های عبری و غربی منتشر شد که توسط معاون سپاه قدس تکذیب شد.

منابع خبری شامگاه امروز سه‌شنبه گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «المزه» دمشق را بمباران کرده‌اند.منابع سوری خبر دادند که رژیم صهیونیستی با چهار موشک، یک ساختمان را در منطقه المزه هدف قرار داده است.

وزارت دفاع سوریه هم به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر کرد و خبر داد که رژیم صهیونیستی با سه موشک از سمت جولان اشغالی به دمشق حمله کرده است.

وزارت دفاع سوریه گفت: دشمن یکی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری را در منطقه پرجمعیت «المزه» دمشق هدف قرار داد که در پی آن هفت غیرنظامی از جمله کودکان و زنان به شهادت رسیدند و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این نهاد سوری خبر داد که خسارت‌های مادی به ساختمان‌های اطراف این منطقه وارد شده است و تلاش برای نجات کسانی که در زیر آوار گرفتار مانده‌اند، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا