خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عامل برروز تصادف در محور پل سوم بشار یاسوج

شهرداری یاسوج را بی شک باید نمره ۲۰ داد برای چه؟ برای ایجاد سرعت گیرهای متعدد و نامناسب و عدم اجرای رنگ آمیزی و علائم هشداری برای آنها (که البته در راستای تقويت ذهنی رانندگان است چرا که اگر رانندگان بخواهند با احتیاط عبور کنند چاره ای جز به خاطر سپردن محل قرارگیری این سرعت گیرها ندارند)!

به گزارش سایت بویرنیوز، «ظهر روز پنج‌شنبه، ۱۹ مهر، بعد از پل سوم بشار یاسوج تصادفی رخ داد که قطعاً مقصر اصلی اش در کنار سرعت زیاد رانندگان، سازنده سرعت گیر بدون علامت و نامناسب در این محور بود.

سرعت گیرهایی بعد از پل سوم بشار ایجاد شده است که بدون رنگ آمیزی و علامت و مشخصه هستند و همین امر و ترمز های ناگهانی باعث ایجاد چند تصادف شده است.

مشخص نیست چرا وقتی خیابان های یاسوج خودشان عملا با این کیفیت و زیرسازی نامناسب و چاله و چوله های فراوان روبرو هستند و عملاً رانندگان سرعتی ندارند ، روزانه شاهد ایجاد سرعت گیرهای مختلف هستیم‌.

در همین پل سوم بشار قبل و بعدش علائم راهنمایی و رانندگی کم است و حتی جدا کننده بتنی تا به آن نزدیک نشوی قابل رؤیت نیست، این ضرورت رها شده و به ایجاد سرعت گیرهای آنهم بدون رنگ آمیزی اقدام شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا