خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان: دلالان معدن در جنوب کرمان خلع‌ید شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: «معادنی که در جنوب کرمان برای دلال‌بازی ثبت شده اما تولید ندارند باید خلع ید شود و به دست افراد و شرکت‌های توانمند سپرده شوند تا شاهد تولید و اشتغالزایی در آن‌ها باشیم».

به گزارش سایت فردای کرمان، «مهدی بخشی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم جنوب استان کرمان اظهار کرد: «این منطقه ظرفیت‌های گردشگری مناسبی دارد اما بستری برای درآمدزایی از آن، برای مردم جنوب ایجاد نشده است تا در پیشگیری از جرایم هم موثر باشد».

او افزود: «برخورد با مشکلاتی همچون قاچاق سوخت، سلاح، اتباع غیرمجاز و قاچاق مواد مخدر، گروگانگیری‌هایی که به‌دلیل مبادلات مواد مخدر انجام می‌شود و سرقت در اولویت دستگاه قضایی، انتظامی و دولت در جنوب استان است اما این‌ها ارتباط معناداری با وضعیت اقتصادی جنوب استان دارند».

بخشی تاکید کرد: «اگر برنامه هفتم به نحو احسن در جنوب کرمان اجرا نشود این جرایم کاهش نمی‌یابد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایرنا کرمان، او ادامه داد: «حاصل و دسترنج مردم جنوب روی زمین می‌ماند، از الگوی کشت مناسبی برخوردار نیستیم و هیچ توجهی به جهش تولید در کشاورزی نداریم».

دادستان کرمان با اشاره به اینکه قوه قضائیه نیز دغدغهۀ رونق تولید دارد اظهار کرد: «افزایش تولید باعث کاهش بزهکاری در جامعه می‌شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا