خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف- ۲۳ مهر | وقتی داریوش در کمپ مجاهدین ممنوع شد! | جمهوری اسلامی سیدحسن خمینی را تهدید کرد

انصاف نیوز- شبنامه، دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

یک خاطره از داریوش در کمپ مجاهدین

کاربری در توییتر که خود را از جدا شدگان مجاهدین معرفی می‌کند، با داغ شدن بحث‌ها درمورد داریوش اقبالی، خاطره‌ای از او تعریف کرده مبنی بر اینکه در یک شبکه داخلی مجاهدین که برای سرگرمی آنها بوده، شبی خارج از عرف معمول که فقط آهنگ‌هایی از خوانندگان عضو یا طرفدار مجاهدین پخش می‌شده، یا آهنگ‌هایی قدیمی، آهنگی مشترک از داریوش و فرامرز اقلامی را پخش می‌کنند که فردای آنروز دردسرشان شده و باعث می‌شود «گزارش‌هایی به مقامات بالاتر در اینمورد داده شود». او می‌گوید در یکی از این گزارش‌ها آمده بوده: «در شأن ما نیست که چهره یک فرد معتاد و تریاکی رو از تلویزیونمون پخش کنیم و با این کار داریم چه ارزشهایی رو ترویج میکنیم؟»

او می‌گوید پس از آن دیگر هیچ آهنگی از داریوش پخش نکرده‌اند و دوباره «به آهنگ های تکراری مرضیه و مرجان» برگشته‌اند.

نکته‌ی جالب این توییت اما آنجاست که او در پاسخ به سوالی درمورد اینکه دیگر کدام خواننده‌ها عضو یا طرفدار بوده‌اند گفته است: «یک سری خواننده بودن که عضو شورای ملی مقاومت بودن، مثل منوچهر سخایی و امیر آرام. بعضی وقت ها هم تک خواننده هایی پیدا میشدن، مثل یکی به نام حسام که مدتی طرفدار مجاهدین بود و حتی آوردنش اشرف کنسرت اجرا کرد.»

یکی دیگر از کاربران ایکس هم نوشته «الهه هم زمانی با آنها بود و بعدش جدا شد. عماد رام هم با آنها بود.»

«کشف 200 عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی طی سال گذشته»

مصطفی پورمحمدی فعال سیاسی اصولگرا در شبکه خبر گفته است: «گزارشی به دست من رسیده که نشان می دهد در همین سال گذشته ۲۰۰ عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی در ایران کشف شده است.»

حمله‌ی روزنامه جمهوری اسلامی به سیدحسن خمینی

سیدحسن خمینی در روزهای گذشته گفته بود: تبلیغات بی‌دلیلی علیه مهاجران شکل گرفته است و شاید برگزاری این جلسه در این شرایط، عمدتا برای این بود که بگویم این تبلیغات دروغین است. نقش برادران ما در افغانستان و به خصوص شیعیان افغانستان در طول سال‌های بعد از انقلاب برای مردم ایران نه تنها مخرب نبوده، که بسیار مولد و مثبت بوده است. علی‌رغم برخی ممانعت‌ها درب حرم امام همیشه به روی دوستان افغانستانی باز بوده و از این به بعد هم حتما همین طور خواهد بود.

اما روزنامه جمهوری اسلامی به مدیر مسئولی مسیح مهاجری امروز واکنش تندی همراه با تهدید سید حسن خمینی نشان داد، در بخشی از این سرمقاله آمده است: «خواص، از انگيزه شما براي حمايت از جماعت موردنظرتان جهت گرم کردن بازارتان اطلاع دارند، کاری نکنيد که جزئيات آن را به اطلاع عموم برسانند. پرونده تشريفاتی ساختن حرم امام ساده‌زيست، جهت درس گرفتن از روزگار برای شما کافی نيست؟!»

داوود رشیدی، یکی از روحانی‌های نزدیک به سیدحسن خمینی در یادداشتی که در انصاف نیوز منتشر شده، به یادداشت روزنامه‌ی جمهوری پاسخ داده و آن را توهین‌آمیز خواند.

ادعای یک خبرنگار اقتصادی درباره جلسه‌ی انروز هیئت دولت

بهنام صمدی، خبرنگار اقتصادی، در حساب ایکس خود مدعی شده که جلسه امروز هیات دولت حواشی جالبی داشته» است؛ او در توضیح این حاشیه نوشته است «همتی گفته باید #فیلترینگ برداشته بشه و بشرط عمل به این وعده رییس جمهور، وعده‌های اقتصادی رو هم میشه عملی کرد وگرنه نمیشه. اینو که گفته کل کابینه شروع کردن به دست زدن.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا