خرید تور تابستان

درباره چرخ فلک بوشهر نگران باشیم؟

انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره خم شدن یکی از لوله های چرخ فلک بزرگ بوشهر، نگرانی هایی درباره وضعیت آن به دنبال داشته است.

به گزارش سایت خلیج فارس (بوشهر)، «در این ویدئو که توسط علی طیب نژاد از فعالین اجتماعی بوشهر منتشر شده، ضمن نمایش خم شدن مقداری از لوله و رنگ آمیزی پیرامون آن که ظاهرا برای پوشش این اتفاق صورت گرفته، درخواست شده تا زمان بررسی اداره استاندارد، فعالیت چرخ فلک متوقف شود.

همچنین مهرزاد آسایش، عضو شورای شهر بوشهر نیز به موضوع چرخ فلک واکنش نشان داده و در استوری اینستاگرامش نوشت: «در جلسه کمیسیون گردشگری شورا، درخواست کردم شهرداری و مسئولین مرتبط با چرخ فلک، با جدیت به موضوع ورود کرده و گزارش فنی دقیقی به شورای شهر ارسال شود.»

در همین زمینه حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر در پاسخ به این سوال «خلیج فارس» که پیرامون نگرانی ها درباره چرخ فلک چه اقدامی شده؟ بیان کرد: «در حال بررسی موضوع هستیم و اگر متوجه کوچکترین موضوعی شویم، اقدامات لازم به عمل می آید.»حیدری توقف فعالیت چرخ فلک را تکذیب کرد و گفت که هنوز به فعالیتش ادامه می دهد.

پیگیری «خلیج فارس» برای کسب توضیحات مدیران اداره کل استاندارد بوشهر بی نتیجه بود. با توجه به اینکه بازرسی های دوره ای درباره شهربازی ها و سازه های مهمی نظیر چرخ فلک وجود دارد، باید دید مواردی که باعث نگرانی برخی شهروندان شده، مورد بررسی قرار گرفته و اقدامی برای آن در دستور کار بوده یا خیر؟

گفتنی است چرخ فلک بزرگ بوشهر با ارتفاع 72 متری در خرداد 1401 در کنار پارک شغاب به بهره برداری رسید، آن هم بعد از حدود پنج سال از شروع پروژه که آن را بسیار زمانبر کرده بود.»

درباره چرخ فلک بوشهر نگران باشیم؟
درباره چرخ فلک بوشهر نگران باشیم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا