خرید تور تابستان

واکنش دایی به شکسته شدن رکوردش توسط مسی

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان گفتگویی کوتاه پس از شکسته شدن رکورد گل‌های ملی‌اش توسط مسی داشته است.

واکنش دایی به شکسته شدن رکوردش توسط مسی

به گزارش “ورزش‌ سه”، در جریان پیروزی پرگل آرژانتین مقابل بولیوی، لیونل مسی هت‌تریک کرد تا تعداد گل‌های ملی خودش را به عدد ۱۱۲ برساند. آمار مسی قبل از این بازی با ۱۰۹ گل علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برابری می‌کرد و حالا او به تنهایی در رده دوم فهرست بیشترین گل ملی تاریخ فوتبال قرار دارد. کریستیانو رونالدو با ۱۳۳ گل در صدر این لیست قرار گرفته است. دیدار با بولیوی، بازی شماره ۱۸۸ مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین بود.
علی دایی سال‌ها به تنهایی برترین گلزن جهان در رده ملی بود که ابتدا کریستیانو رونالدو از پرتغال رکورد او را شکست که پیامی احساسی نیز میان آنها رد و بدل شد و حالا لیونل مسی هم از رکورد اسطوره فوتبال ایران عبور کرده است.

علی دایی در گفت‌وگو با تابناک در خصوص شکسته شدن دوباره رکورد گل‌های ملی‌اش و عبور لیونل مسی، ستاره آرژانتینی از او در جدول برترین گلزنان جهان در رده ملی اظهار داشت: اصلاً اتفاق عجیبی نیست و خیلی از این اتفاق خوشحالم. رونالدو و مسی بازیکنان معمولی نبودند و در ۲۰ سال اخیر روی هم ۱۳ توپ طلا گرفته‌اند که در مقطعی هر دو کنار هم سوپراستارهای فوتبال دنیا بودند.
اسطوره فوتبال ایران که اکنون پس از رونالدو با ۱۳۳ گل و مسی با ۱۱۲ گل با ۱۰۹ گل ملی در رده سوم برترین گلزنان فوتبال چهان در رده ملی قرار دارد درباره اینکه اکنون فقط سه بازیکن دنیا جزء بازیکنان ۱۰۰ گله در رده ملی هستند، گفت: این موضوع باعث افتخار است و خوشحالم از اینکه کنار بازیکنان بزرگ جهان هستم.
دایی که در زمان حضور لیونل مسی در بارسلونا و رونالدو در رئال مادرید به شدت از مسی و بارسلونا طرفداری می‌کرد درباره اینکه حالا که این دو بازیکن از فوتبال اروپا دور شده‌اند کدام یک را ترجیح می‌دهد، گفت: هنوز هم مسی را بیشتر از همه دوست دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا