خرید تور تابستان

‘هیچ اسیر اسرائیلی آزاد نمی‌شود’ موضع کجاست؟

دیوارنگاره‌ی جدید میدان فلسطین تهران خبرساز شده است. در این طرح گرافیکی تصاویر اسرای اسرائیلی در اختیار حماس دیده می‌شود و این جمله که ‘هیچ اسیری آزاد نمی‌شود’

مشخص نیست که این اعلام موضع با کدام نهاد یا سازمانی هماهنگ شده است اما برخی آن را نشانگر نگاه ایران به این مسئله توصیف کرده و ادعاهایی را در این باره مطرح کردند.

چندی پس از آغاز جنگ اسرائیل و فلسطین پس از عملیات ۷ اکتبر حماس، دو طرف به طور غیرمستقیم مذاکراتی را آغاز کردند که بخشی از این مذاکرات مربوط به ‘آزادی همه‌ی اسرای اسرائیلی’ بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اسرائیل تا کنون جای اکثر رهبران اصلی حماس و حزب الله را پیدا کرده و آنها را ترور کرده است. سوال این است که چرا نمی تواند جای اسرا را پیدا کند؟

    19
    3
    1. اسراییل میتونه جاشون رو پیدا کنه. ولی نگاه پلید به فرصت ایجاد شده داره. میخواد سرزمینهاشو گسترش بده

      6
      1
    2. اسرائیل از مکان اسارت گروگانها آگاه می باشد ، اما به خاطر حفظ
      جان آنها اقدامی نمیکند .

  2. به حماس توصیه میکنم بالای هر ساختمانی در غزه و سایر پناهگاه ها چند تا ازین اسیران صهیونیست رو ببندید و اعلام کنید اگر بمباران کنید اینها هم کشته می‌شوند .نمیشه حماس جوانمردی کنه و اونا با ناجوانمردی راه آب و غذا رو ببندند و مردم رو بکشند .

    14
    20
  3. جناب ابوعبیده در بیانه ایی که برای شهادت مجاهد بزرگ محورمقاومت #يحيى_السنوار_شهيد قرائت کرده بود در آخرای بیانه خیلی واضح و شفاف و رک به زبان میاره و میگه درست عینه همین جمله ی دیوار نگاره رو قرائت میکنه و یه حرف یا دلیل دیگه پشت سرش میگه الان یادم نیست برو داخل کانال تلگرام سپاه سایبری یا توئیتر قدیم ایکس جدید صددرصد خیلی از آکانت ها پست و اشتراک گذاری و رتوئت و فلان می‌کنند میبینی بعدا متوجه میشی چه کسی این حرف ها رو و به چه دلیل زده است والا بخدا

    6
    4
  4. اسرائیل اتفاقا از اسرا برای تصفیه حساب با حماس و حزب الله استفاده کرد. آزادی اسرا اولویت اول اسرائیل نیست. به نظرم کسانی که این افراد را به اسارت گرفتن سرانشان وابسته به خود اسرائیل هستند و در زمین اسرائیل بازی می‌کنند. 7 اکتبر بزرگ ترین خدمت به اسرائیل بود.

    10
    6
  5. آن برخی متوجه باشند این نگاه مسئولان بالادستی نظام است که سیاست خارجی را ترسیم می کند نه نگاه ایران این دو باهم فرق می کنند

    10
    3
    1. یهودیا مخصوصاً این بی‌شرف‌های صهیونیست خیلی جون دوست هستند طوری که ما وقتی بچه بودیم هر موقع دست و بالمون زخمی می‌شد مادرمون می‌گفت جهود خون دیده و این بزرگترین نقطه ضعف اوناست تنها راه شکست اون‌ها هم همین هستش که اون‌ها هم تلفات انسانی بالا بدن نکته مهم دیگه اینه که برتری اسرائیل به نیروی هوایی اونه که باید مسلمونا از طریق زمین به اسرائیل حمله بکنند اسرائیل خیلی زود از پا در میاد.

  6. ترورهای سازمان یافته رهبران اصلی حماس وحزب الله و قتل عام ده ها هزار نفر از مردم بی گناه و مظلوم و ستمدیده فلسطین و لبنان در یک سال اخیر به خاطر آن است که قضیه 7 اکتبر در اساس در جهت منافع مقاومت و ایران و کشورهای اسلامی انجام نشد. حداقل ارگان های رسمی در ایران هم اعلان کردند از این قضیه اطلاعی نداشته اند. قضیه 7 اکتبر تنها در جهت منافع پوتین و ناتانیاهو انجام شد ، پوتین برای بیرون آمدن از باتلاق اکراین و ناتانیاهو به خاطر بحران مشروعیت داخلی اش.

    برای حل اساسی این موضوع می باید جریان نفوذی که با اطلاعات و تحلیل اشتباه و یا هر چیز دیگری موجب قضیه 7 اکتبر شد شناسایی و پیگیری شود.

    دولت آمریکا نیز به خاطر مافیا و لابی صهیونیستی موجود در آمریکا، آشی که پوتین و نتایاهو دستورالعمل پختش را نوشته بودند را هم زد!

    قضیه اکراین دامی بود که توسط انگلیس و فرانسه و دمکراتهای آمریکا برای پوتین پهن شد و پوتین در آن افتاد. قضیه 7 اکتبر نیز دامی بود که توسط پوتین و نتایاهو و مافیای صهیونی در اروپا و آمریکا و با کمک جمهوری خواهان دولت آمریکا پهن شد … و ملتهای مسلمان قربانی آن هستند تا قدرتها ی خارجی حساب هایشان را با هم تسویه کنند و به تعادلی در روابط برسند.

    ایران و کشورهای اسلامی به دلیل عدم دکترین داخلی و خارجی مبتنی بر منافع ملی ..، در طول تاریخ معاصر همواره قربانی رقابتهای قدرتهای خارجی بوده اند.

    17
    5
  7. ماشدیم کاسه داغتر از آش چرا نمی گذارید مردم فلسطین برای کشور خودشان تصمیم بگیرند شاید آنها با دو کشوری شدن مشکلی نداشته باشند و رفراندوم برگزار کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا