خرید تور تابستان

بنیاد شهید: ضارب امام جمعه کازرون جانباز یا ایثارگر نبود

بنیاد شهید اعلام کرد که ضارب امام جمعه کازرون جانباز یا ایثارگر نبود.

به گزارش فارس، مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون با اعلام این خبر گفت: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد در یک حادثه، دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت.

وی افزود: همین مسئله موجب شد که شاهدان عینی صحنه سوءقصد امام کازرون گمان کنند که فرد ضارب جانباز بوده است. در صورتی که ما هویت و کد ملی این فرد را درآورده و تحقیق کردیم و مشخص شد که به هیچ عنوان ایثارگر نبوده است.

مزارعی با بیان اینکه فرد ضارب پرونده قضایی هم داشته است، گفت: هرگونه شایعه‌پراکنی در خصوص اینکه فرد ضارب جانباز بوده است، پیگرد قانونی دارد و اجازه سوءاستفاده به کسی در این قضیه نمی‌دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی اعلام می کنید شایعه پراکنی در مورد جانباز بودن وی را پیگرد قانونی می کنید! یعنی یک خبری هست!

    1- اولا اینکه فرد جانباز یا فرزند شهید و جانباز و.. باشد ، و ضروتا اهل جرم نباشد بی معنی است.
    2- اینکه چرا نام فردی به نام ا.ج ( که جانباز است) ابتدا بیرون آمد و بعد آن نام با نام دیگری موسوم به ن.ن عوض شد و نقص عضو این فرد هم به یک حادثه اعلان شد، جای شک و شبهه دارد. اگر این امور طبیعی نبوده ، اینها باید پیگرد قانونی شود!! و انگیزه های آن بررسی شود!
    3- در مورد فرد موسوم به ن.ن در خبرگزارهای شهرستان اعلان شده وی چند دوره قبل هم اقدام به اعمال تروریستی کرده، از جمله نقص عضو در دست و پای خود را در بستن نارنجک به خودش برای کشتن یک قاضی – دچار شده است! همچنین در انجام یک عملیات بمب گذاری در گچساران نیز قبلا دستگیر شده است ! غیر از آن از معامله گران اسلحه بوده است!!! هر کدام از این جرایم به ویژه جرایم تروریستی حکم اعدام دارد، و این فرد چگونه چند بار مرتکب آن شده و بعد از زندان آزاد شده است؟!!
    4- آنچه موجب شایعه پراکنی می شود، عمل نامناسب مسئولان در مدیریت یک بحران و قضیه است؛ لذا باید مسئولان در این موضوع پیگیرد قضایی شوند. اگر از ابتدا از مجاری درست اطلاعات “درست” داده شود ، زمینه برای شایعه هم مهیا نمی شود!

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا