خرید تور تابستان

توقیف ۲۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از توقيف 273 دستگاه خودروي شوتي حامل سوخت قاچاق و دستگيري273 نفر قاچاقچي و اخلاگر اقتصادي در اجراي طرح مقابله با سوخت خبر داد.

به گزارش سایت صدای میناب، «سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان هرمزگان در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت در مناطق آلوده و محلات، محورهای مواصلاتی ایست و بازرسی و در حوزه استحفاظی کوپ ها، با هدف ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح برخورد با خودروهای شوتی را به مدت یک هفته در سطح استان اجرا، که در این عملیات ضربتی ۲۷۳ دستگاه خودروی سواری شوتی توقیف شد.

او بیان داشت: مأموران انتظامی استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار ۲۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران در این رابطه ضمن توقیف ۲۷۳ دستگاه خودرو، ۲۷۳ متهم و اخلالگر اقتصادی را نیز دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر برخورد قاطعانه ماموران انتظامی با قاچاق سرمایه های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا