خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امشب، زمان انتشار لیست اصلاح طلبان

یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز [سه شنبه 19 اردیبهشت] گفت: انشالله امشب لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شهر تهران از طریق سخنگوی شورا اعلام می شود.

«سیدمحمود میرلوحی» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: بعد از اینکه لیست اعلام شد، می گوییم که چه اتفاقی افتاد که ارائه‌ی لیست به تعویق افتاد. با هفتصد نفر که درخواست کردند طبیعتا بررسی‌ها طول می کشد. فکر می‌کنم افرادی که در لیست قرار نمی گیرند، انصراف می‌دهند. تا دیشب که 150 نفر از آن هفتصد نفر به مرحله‌ی اول راه پیدا کردند. همه‌ی آنها میثاق نامه امضا کردند که هر تصمیمی که شورای عالی بگیرد، بقیه انصراف بدهند و از لیست حمایت کنند.

میرلوحی در پاسخ به سوالی درباره‌ی ادعای ملاک قرار دادن روابط و قول و وعده نیز گفت: به اعضای کارگروه هفت نفره‌ی شورای عالی سیاست گذاری مامور شدند، این حرف‌ها نمی‌چسبد. وقتی 700 نفر درخواست می‌دهند که در لیست قرار بگیرند در نتیجه وقتی که می‌خواهیم طبق شاخص‌های مشخص شده مسلما زمان می‌برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چند تااز این شب ها گذشت و هنوز لیست داده نشده که!! لیستی که هنوز یه هفته مونده به انتخابات ارایه نشده معلوم نیست برنامه اش چیه مردم چرا باید بهش رای بدهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا