روزنامه فرهیختگان: مدیرعامل آبفای تهران گفت: هیچ برنامهای برای جیرهبندی یا قطعی آب نداریم. وی افزود: در ساعات شبانه یک شب نیمی از تهران و یک شب نیمی دیگر کاهش فشار داریم. انتهای پیام این را با دیگران به اشتراک بگذار: Share on Facebook Share on X (Twitter) Share on Telegram Share on WhatsApp Copy to Clipboard Previous نوشته روز نصف جهان Next نوشته مازیار لرستانی با یک تیپ متفاوت Leave a ReplyCancel Replyنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند * Name * Email * متن دیدگاه * Save my name and email in this browser for the next time I comment. فرستادن دیدگاه
روایت تازه از پروندهی خاوری | «مردم خیال میکنند در کانادا مشغول خوشگذرانیست در حالی که اینگونه نبود»۶ تیر ۱۴۰۵