خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکرار «نه» به شهردار شدن محسن هاشمی

دبیر شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان ضمن تاکید بر اینکه «محسن هاشمی» گزینه شهرداری نیست؛ گفت: اعضای  لیست امید این تعهد را داده‎اند که کسی انصراف ندهد. چراکه فرصت حضور را از یک اصلاح‎طلب می‎گیرند. اگر کسی از این اعضاء استعفا دهد قطعا برای شهردار شدن رای نخواهد آورد.

ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان در این خصوص گفت: همه دوستانی که کاندید شورای شهر شدند این تعهد را دادند که انصراف ندهند، چون فرصت حضور را از یک اصلاح‎طلب می‎گیرند. اعضای لیست امید این تعهد را داده‎اند که کسی انصراف ندهد.

او ادامه داد: اگر کسی استعفا دهد قطعا برای شهردار شدن رای نخواهد آورد. اگر جایگزین کسی که انصراف می دهد اصلاح‎طلب بود آسیب کمتری وارد می‎شد اما باز هم این تعهد مساله مهمی است که اعضاء تا اتمام کار در شورا با قدرت حضور داشته باشند و به مردمی که آنها را برای شورای شهر انتخاب کرده‎اند خدمت‌رسانی کنند.

دبیر شورای عالی سیاست‎گذاری اصلاح‎طلبان ضمن تاکید بر اینکه «محسن هاشمی» گزینه شهرداری نیست، بیان کرد: تمام اعضاء لیست امید میثاق‎نامه را امضا کرده‎اند، آقای هاشمی هم در جلسه‎ای که منتخبان و اعضاء شورا حضور داشتند این میثاق‎نامه را امضا کرده است. غیر از این حاشیه‎سازی دوستانی است که می‎خواهند اثر بخشی لیست را کم کنند.

فرامرزیان در خصوص پیشنهاد شورای عالی سیاست‎گذاری برای شهرداری گفت: شورای عالی سیاست‎گذاری مسئول انتخاب شهردار نیست اما در مجموعه برنامه‌هایی که قبلا ارائه داده است پیشنهادش به شورا این بوده که باید شهرداری انتخاب شود که  بتواند برنامه‎های شورا را به خوبی اجرا کند.

او در پایان افزود: هر پیشنهاد و گزینه‎ای که مطرح می‎شود گمانه‎زنی است در پروسه انتخاب با گمانه‎زنی‎های زیادی روبرو هستیم. انتخاب شهردار بر عهده اعضاء شورای شهر است و ما از مجموعه لیست امید انتظار داریم شهرداری را انتخاب کند که از طریق مدیریت او  اوضاع تهران بهبود پیدا کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا