خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو تدریس اجباری مدیران و معاونان در مدارس

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس مدیران و معاونان مدارس گفت: بر اساس دستور العمل توسعه سنواتی سال های گذشته برای ساماندهی نیروی انسانی که به استان ها واگذار شده بود مدیران و معاونان مدارس باید شش ساعت در هفته تدریس می کردند که اکنون این اجبار برداشته شده است.

علی زرافشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با طرح این مساله و تصویب آن و اعمال نظر مثبت وزیر آموزش و پرورش، در برنامه توسعه سنواتی سال 96 شش ساعت تدریس هفتگی مدیران و معاونان مقاطع مختلف تحصیلی را لغو کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم، مدیران و معاونان سال تحصیلی آینده (97-1396) در صورت تمایل می توانند تدریس کنند و اجباری برای تدریس وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در سال های قبل دستورالعمل تدریس شش ساعت در هفته مدیران و معاونان به استان ها اعلام می شد و استان ها بر مبنای همین محاسبه، نیروهای خود را سازماندهی می کردند.

زرافشان با بیان اینکه این مصوبه از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ می شود، اضافه کرد: این قانون همه دوره‌ها، شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی را شامل می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا