آیدین آغداشلو: پشیمانم!


​آیدین آغداشلو در پاسخ به پرسشی درباره حسرت‌ها و پشیمانی‌هایش می‌گوید که در زندگی‌اش پشیمانی‌های زیادی دارد.


​او که میهمان برنامه‌ی منشور به میزبانی بهاره افشاری بود، با یادآوری دوران سکونت در خانه‌ای در نیاوران، از همسایه‌ای به نام «زری‌خانم» و پسرش یاد کرد که همواره با مهربانی به مادر او کمک می‌کردند.

آغداشلو گفت که آن پسر در دوران جنگ ایران و عراق جان خود را از دست داد، اما حسرت بزرگ او این است که پس از نقل‌مکان از آن محله، دیگر به آن‌ها سر نزده و از آن‌ها غافل شده است.


​این هنرمند با ابراز تأثر نسبت به این موضوع، تأکید کرد: «من هیچ‌وقت خودم را نمی‌بخشم.»

او افزود که این پشیمانی، از جنس مسئولیت انسانی و عاطفی در قبال کسانی بوده که در دوران سختی در کنارش حضور داشتند.

انتهای پیام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *