یه نفر اون ته پر کرده بود.چرا اونو تو صحنه آفساید نشون نمیدن؟
۲۸
۲
پشت سر دروازه بان بود حساب نمیشه
۱
کلا با تیم ملیون مشکل دارن
یکی قطر
یکی هم الان
۱۱
بازیکنی که پشت دروازبان هست،جز خط آفساید نیس
۱
آفساید نبود سر تیم رو بریدن
۱۹
به هیچ وجه افساید نبود
نفر دومی تیر دورتر پر کردا
ولی اینا با بازیکن اشتباه خط رو بستند
فیفا نمیخواد ستاره هاش زود از بازیها حذف بشن
محمد صلاح ماموش و چند تا بازیکن جهانی وقتی حذف بشن درامد فیفا کم میشه
۱۳
بازیکن اگر عقبتر از دروازبان باشه،جز خط آفساید نمیشه
بازیکن عقب تر از دروازبان جز خط آفساید نیس!
۱
گل آفساید نبود
۳
۱
آفساید نبود حق ما رو آمریکا پایمال کرد
۶
۱
خط آفساید رو از یک بازیکن دیگه حساب کرده بودن وگرنه آفساید پر شده بود اگه کمی دقت کنید
۵
گل ایران آفساید نبود یک بازیکن مصر تو ویدئو چک حذف شد
داور دیگه ای بود مثل علیرضا فغانی به حرف var اعتماد نمیکرد و خودش میرفت چک میکرد
این داور بازی کلی اشتباه داشت و تنها قضاوت درستش پنالتی ایران بود
۱
افساید نبود حق ایران همیشه پیروزیه بخداوندی خدا نفر عقبی رو هیچکی ندید ما برنده میدان بودیم برین این صحنه رو هزار بار نشون بدین به دنیا که حق ایران برده ولی نمیزارن
افساید مسخره میلی متری
اقا به خدا افساید نبود VARنمی خواسته ایران ببره
نمیدونم فیفا مشکلش با ما چیه این همه زحمت
اخرش پوچ خواهان افساید نبود
تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن یک بازیکن رو با ویدئو چک حذف کردن باید بازی نیوزیلند رو هم دید ببینیم اون گلی که مردود شد هم همین بود سه بازی سه تقلب کاش کارشناسای فوتبال و صداوسیما غیرت داشته باشند و بگند
با سلام و درود
گل ایران به اشتباه داوری یا عمد کارگردان آفساید اعلام شد چون یک بازیکن مصر بعد از دروازه بان خط آفساید را پر کرده بود.
گل ایران آفساید نبود یک بازیکن مصر تو ویدئو چک حذف شد تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن کاش صدا وسیما غیرت داشت و میگفت
اون نفر آخری رو که آفساید رو پر کرده بود حذف کردن
به هیچ عنوان آفساید نبود یک متر اونور تر یک دفاع آخر خط آفساید رو پر کرده بود
گل آفساید بود ،،،، نه توی اون صحنه ،،،،، قبل از این صحنه
اول این که قبل از افساید شما نگاه کنید دروازبان با مشت سر مهاجم ایران رو میزنه این خودش پنالتی بود نگرفت. دومین مورد برای افساید باید دست دروازبان هم بررسی میشد چون دروازبان میتونه از دستش استفاده بکنه . اینجا مشخصه داور برای تیم مصر درآورد هرجوری حساب کنی یه حقی از ایران خورده شد
بخدا var اشتباه کرد افساید نبود
صحنه قبلش آفساید بود
یه نفر اون ته پر کرده بود.چرا اونو تو صحنه آفساید نشون نمیدن؟
پشت سر دروازه بان بود حساب نمیشه
کلا با تیم ملیون مشکل دارن
یکی قطر
یکی هم الان
بازیکنی که پشت دروازبان هست،جز خط آفساید نیس
آفساید نبود سر تیم رو بریدن
به هیچ وجه افساید نبود
نفر دومی تیر دورتر پر کردا
ولی اینا با بازیکن اشتباه خط رو بستند
فیفا نمیخواد ستاره هاش زود از بازیها حذف بشن
محمد صلاح ماموش و چند تا بازیکن جهانی وقتی حذف بشن درامد فیفا کم میشه
بازیکن اگر عقبتر از دروازبان باشه،جز خط آفساید نمیشه
بازیکن عقب تر از دروازبان جز خط آفساید نیس!
گل آفساید نبود
آفساید نبود حق ما رو آمریکا پایمال کرد
خط آفساید رو از یک بازیکن دیگه حساب کرده بودن وگرنه آفساید پر شده بود اگه کمی دقت کنید
گل ایران آفساید نبود یک بازیکن مصر تو ویدئو چک حذف شد
داور دیگه ای بود مثل علیرضا فغانی به حرف var اعتماد نمیکرد و خودش میرفت چک میکرد
این داور بازی کلی اشتباه داشت و تنها قضاوت درستش پنالتی ایران بود
افساید نبود حق ایران همیشه پیروزیه بخداوندی خدا نفر عقبی رو هیچکی ندید ما برنده میدان بودیم برین این صحنه رو هزار بار نشون بدین به دنیا که حق ایران برده ولی نمیزارن
افساید مسخره میلی متری
اقا به خدا افساید نبود VARنمی خواسته ایران ببره
نمیدونم فیفا مشکلش با ما چیه این همه زحمت
اخرش پوچ خواهان افساید نبود
تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن یک بازیکن رو با ویدئو چک حذف کردن باید بازی نیوزیلند رو هم دید ببینیم اون گلی که مردود شد هم همین بود سه بازی سه تقلب کاش کارشناسای فوتبال و صداوسیما غیرت داشته باشند و بگند
با سلام و درود
گل ایران به اشتباه داوری یا عمد کارگردان آفساید اعلام شد چون یک بازیکن مصر بعد از دروازه بان خط آفساید را پر کرده بود.
گل ایران آفساید نبود یک بازیکن مصر تو ویدئو چک حذف شد تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن کاش صدا وسیما غیرت داشت و میگفت
اون نفر آخری رو که آفساید رو پر کرده بود حذف کردن
به هیچ عنوان آفساید نبود یک متر اونور تر یک دفاع آخر خط آفساید رو پر کرده بود
گل آفساید بود ،،،، نه توی اون صحنه ،،،،، قبل از این صحنه
اول این که قبل از افساید شما نگاه کنید دروازبان با مشت سر مهاجم ایران رو میزنه این خودش پنالتی بود نگرفت. دومین مورد برای افساید باید دست دروازبان هم بررسی میشد چون دروازبان میتونه از دستش استفاده بکنه . اینجا مشخصه داور برای تیم مصر درآورد هرجوری حساب کنی یه حقی از ایران خورده شد