امیر قلعهنویی پس از بازی مصر و ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت:
من به این تیم افتخار میکنم، بسیار بازی زیبایی بود من لذت بردم، حتما همه لذت بردهاند. خدا هم با ما سر ناسازگاری دارد. میتوانستیم برنده باشیم، شانسهای زیادی داشتیم، بدشانسی آوردیم.
با یک موقعیت، یک گل خوردیم، ۱۰ تا موقعیت نزدیم، گلمان را هم میگویند ۵ سانت در آفساید بوده.
من نمیتوانم زیاد صحبت کنم، چون مزد زحمتمان را در این سه بازی نگرفتیم. همه ۵ سانت و ۱۰ سانت و ۳۰ سانت آفساید اعلام شد. عدالت فوتبال با همه مشکلاتی که داشتیم اتفاق نیفتاد. این عدالت نبود. نمیدانم، شاید این آزمایشی است که خدا من را با آن آزمایش میکند.
من به تیمم اعتقاد دارم. تیم من در فاز هجومی بسیار تیم کاملی است. متاسفانه پنالتی خراب کردیم. منتظریم ببینیم فردا دیگر بازیها چه میشود. از همه تماشاگران داخل و خارج استادیوم تشکر میکنم.
انتهای پیام



