خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گرامیداشت روز دختر در موزه ملی ایران

عصر دیروز سه شنبه دوم مرداد ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، و به مناسبت گرامیداشت روز دختر از بانوان میراثبان، گردشگران و بازدیدکنندگان موزه ملی ایران تجلیل شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، به همین مناسبت مراسمی در موزه ملی ایران برگزار شد. جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی ایران گفت: جای بسی افتخار است که امسال نیز توفیق داشتیم برای دومین سال جشن دهه کرامت را همزمان باگرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) در موزه ملی ایران برگزار نمائیم. مدیر موزه ملی افزود: امسال نیز برآن شدیم تا به همین بهانه در موزه ملی مقام دختران و بانوان نیک اندیشمان را ارج نهیم. نوکنده همچنین تاکید کرد: اعیاد ملی – مذهبی، میراث معنوی این سرزمین محسوب می شود و پاسداشت میراث معنوی نیز چون حفاظت آثار باستان شناسی از وظایف ذاتی موزه ملی ایران محسوب می شود.

حجت الاسلام اميرلهراسبي رئیس شورای فرهنگی موزه ملی ایران نیز ضمن اشاره به اينكه اين حركت خودجوش فرهنگي براي دومين سال متوالي انجام گرفته، افزود: با توجه به توصيه اخير رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انجام كارهای فرهنگی، جمعی از همكاران موزه ملی ايران برای گراميداشت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) و همچنين به پاسداشت زحمات بانوان همكار و معرفی این عید مذهبی به گردشگران خارجی بازديد كننده از موزه ملی، اقدام به اهداي شاخه های گل همراه با كلام الله مجيد نفيس با ترجمه انگليسی نمودند.

photo_2017-07-25_21-09-31

 

photo_2017-07-25_18-12-44

photo_2017-07-25_21-07-42

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا