خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای مهدی خزعلی! دروغ نگویید

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی منطقه قم و دبیر مجمع اسلامی کارمندان خط امام استان قم در یادداشتی خطاب به مهدی خزعلی ، آقازداه اصولگرا، ضمن دفاع از حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، نوشت: «آقای خزعلی بترسید از قیامت و به کذب مطلبی که خبر ندارید به خاطر بعض امور دنیوی بر زبان نرانید».

متن نامه‌ی «علی عبدی انبوهی» به مهدی خزعلی که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، در پی می‌آید:

متاسفانه در فضای مجازی مصاحبه‌ای از شما در مورد حضرت آیت الله منتجب‌نیا پخش شده که فرمایشتان متاسفانه کاملا کذب است و چنانچه اینجانب در این خبر کذب سکوت کنم در حق استادم حضرت آقای منتجب که مظلوم واقع شدند ظلم کرده‌ام. در ماجرای مسجد امام صادق یکی از شاهدان عینی اینجانب بوده‌ام که درگیری شدیدی بین ما که جمع محدودی بودیم با یک عده افراد معلوم الحالی که اهل آن مسجد هم نبودند و توسط بعضی از اصحاب قدرت پشتیبانی می‌شدند پیش آمد.

در مراسم روضه امام صادق علیه السلام هر سال یک شب آقای کروبی شرکت می‌کردند، در سال 88 هم یک شب تشریف آوردند و اتفاقا این سبب درگیری شد. بنده که از بسیجیان قدیمی آن مسجد بودم در این ماجرا با دوستان هم دوره‌ای بسیجی خودم بارها بحث داشتم و همینطور با آن جمع معلوم الحال که متاسفانه تعدادی از آنها نه تنها سابقه‌ی انقلابی نداشتند بلکه از افراد مشهور به فسق و طرفدار سلطنت هم بودند و بعضی از آنها مجالس جشن‌های کاخ جوانان هم برپا می‌کردند و یکی دو نفرشان بعد از انقلاب مزاحمت‌هایی برای بعضی از همسران جوان شهدا ایجاد کرده بودند که سبب برخورد آقای منتجب با آنها شده بود که البته ناگفته نماند ساحت دوستان بسیجی ما از مسائل گفته شده منزه بود و اتفاقا آن جمع معلوم الحال را هم قبول نداشتند اما در آن مقطع به هم رسیده بودند.

آن جمع معلوم الحال وقت را غنیمت دیده بودند برای عقده گشایی در برابر استاد و پدر عزیزم آیت الله دکتر منتجب نیا.

من بارها با آنها بحث داشتم که اغلب در علن بود و حتی یک بار در بحثم با آنها مطرح کردم که مگر نمی‌گویید مدافع ولایت و رهبری هستید ما هم قبول داریم بیایید رساله‌ی رهبر معظم انقلاب و حکم ایشان بپذیریم و حکم قرار دهیم، قبول نکردند که اگر می‌پذیرفتند قائله‌ی مسجد خاتمه می‌یافت.

در آن درگیری کار به جایی رسید که با صندلی آهنین به شخصیت ارزشمندی همچو سرکار خانم دکتر طهماسبی حمله کردند و با پنجه بوکس صورت نازنین آقازاده‌ی آقای منتجب، آقا روح الله، را پاره کردند که اگر ایشان مانع نمی‌شد و خود را فدای پدر نمی‌کرد آیت الله منتجب‌نیا دچار صدمه می‌شدند.

کار به جایی رسید که شنیده شد می‌خواهند حرمت مسجد بشکنند و در محراب به استاد جسارت کنند.

جناب آقای دکتر خزعلی! آیا می‌دانید به کدامین گناه چنین کردند؟ فقط و فقط به گناه شرکت آیت الله کروبی در روضه و عدم مصاحبه و موضع گیری آقای منتجب‌نیا علیه آیت الله کروبی.

در آخرین جلسه من با آنها به صراحت اعلام کردند به آقای منتجب بگویید مصاحبه کنند یا حداقل در مسجد منبر روند و بگویند اعتراض محصورین قبول ندارند، قائله مسجد را ختم می‌کنیم و اوباشی که تحریک کننده‌ی قائله‌اند ما خود با آنها برخورد می‌کنیم.

اما حاشا و کلا که ایشان بر خلاف اعتقاداتش قدمی برنداشت و حاضر نشد چنین کند.

آقای خزعلی بترسید از قیامت و به کذب مطلبی که خبر ندارید به خاطر بعض امور دنیوی بر زبان نرانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصافاً قبول زحمت فرموديد جناب عبدى انبوهى ، از اينكه فوراً و بدون فوت وقت پاسخ اون آقازاده اصول گرا را داديد با همه وجود ازتون تشكر مى كنيم، جامعه الآن بيش از هر وقت ديگرى به وجود اشخاصى چون جنابعالى و حضرت آقاى ابطحى نيازمنده.

    4
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا