خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی خزعلی «نرمال» راهی اوین شد

«مهدی خزعلی» که بنا بر ادعای حامیانش تاکنون 10 روز از اعتصاب غذای خشک او می‌گذرد، پس از دریافت سرم در بیمارستان، در وضعیت «نرمال» به زندان بازگشت.

به گزارش انصاف نیوز، سایت «سحام» درباره‌ی این آقازاده‌ی اصولگرا نوشته است پزشک بيمارستان بقيه الله که خزعلی را مرخص كرده، در زير پرونده‌ی او نوشته است: «وضعيت ايشان نرمال است».

علی رغم ادعای ادامه‌ی اعتصاب غذا، سرم با اجازه‌ی خزعلی به او تزریق شده است ولی همچنان رسانه‌های همسو با خزعلی، مدعی اعتصاب غذای او هستند.

مهدی خزعلی به گفته‌ی وکیلش در حال گذراندن محکومیت حبس است اما بنا بر این گزارش، خانواده‌ی این آقازاده در حال تلاش برای آزاد شدن او هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    من چندان تمایلی به شنیدن بحثها و نظرات مهدی خزعلی ندارم – اما یک رسانه و مدیریت آن – شایسته نیست با کسی مشکلِ شخصی داشته باشد ! بنظرم موضعگیریهای انصاف نیوز نسبت به ایشان ، حقوقی – اجتماعی – سیاسی – و ایدئولوژیک نیست و بیشتر یک اختلاف شخصی به نظر میرسد !

    9
    1
  2. جناب انصاف، اشتباه بعرضتان رسانده اند! مهدي خزعلي در همان قصر و کاخ و باغي مستقر شده که بنا به فرمايش برخي از دوستان وصولگرا، ميرحسين و خانمش مستقرند با انواع تفريحات و خوشگذراني ها!!

    4
    2
    1. اشکال ندارد یعنی انصاف نیوز جزیی از این اندیشه ورزان کودکانه این دیار نیست؟بقا شرطش اینست.یانه؟عجب عجب عجب دراین دیار ما از کودکی مینالیم اما خود سمبولش هستیم مثل خیلی چیزهای دیگر….

      4
      1
  3. کسانی که بیطرف را قبول ندارند نباید هم خزعلی را قبول داشته باشند خزعلی مرده مرد .تا کور شود چشم نامردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا