خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست مطهری از رییس قوه قضا درباره خزعلی: از توهین او بگذرید

دکتر «علی مطهری» نایب رییس مجلس در اینستاپستی نوشت: «طبق اخبار واصله از زندان اوین وضعیت جسمی آقای دکتر مهدی خزعلی در اثر اعتصاب غذا بسیار نامساعد است. البته برخی از مطالب منتشره از سوی ایشان مورد تأیید اینجانب نیست ولی بازداشت دوباره وی به عنوان تحمل مجازات در حالی که محکومیت شش سال حبس خود را گذرانده و پرونده جدیدی هم برای او به دادگاه ارسال نشده است غیرقانونی به نظر می رسد. از رییس محترم قوه قضاییه می‌خواهم از توهین‌های وی به خودشان بگذرند و قبل از آنکه فاجعه‌ای به بار آید دستور آزادی ایشان را صادر کنند. در اینجا دادیار ناظر بر زندان و قاضی اجرای احکام با توجه به این که حکم مجازاتی وجود ندارد مسوولیت مستقیم دارند».

به گزارش انصاف نیوز، درخواست آقای مطهری در حالی است که خبر موثقی از وضعیت کنونی خزعلی در دست نیست. بر اساس خبرهای رسمی، سه روز پیش «مهدی خزعلی «نرمال» راهی اوین شد». او از حدود 13 روز پیش که بازداشت شده است، مدعی شده در اعتصاب غذای خشک است. بنا بر نوشته‌ی کانال نزدیک به او، فردی که اعتصاب غذای خشک کند، بیشتر از یک هفته دوام نخواهد آورد. ادعاهای خزعلی درباره‌ی طول اعتصاب غذا در بازداشت‌های گذشته، با شبهات بسیاری مواجه بود. او مدعی است که رکورد جهان را در این زمینه شکسته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باز گلی به گوشه جمال شما ، کاشکی یک درصد شجاعت و حقیقت گویی آقای خزعلی رو جوفروشان گندم نما می داشتن

    6
    1
  2. انصاف، مسابقه گذاشته اي!!؟ يک خبر از مهدي خزعلي، يک انکار از شما !! ما هم تا آخرش مي آئيم تا بينيم کدامتان برنده و کدامتان بازنده ميشويد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا