خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخاب نمایندگان دانشجویی شورای ناظر بر نشریات وزارت بهداشت

انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی پس از اختتامیه پایانی جشنواره تیتر۱۰  ۱۵ شهریور ماه در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش انصاف نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، نامزدهای این انتخابات «رضا پیوندی» از علوم پزشکی مراغه، «حیدر رئیسیان» از علوم پزشکی رفسنجان، «محمد امرایی» از علوم پزشکی لرستان، «زهرا نعمتی» از علوم پزشکی قزوین، «عارف گلستان‌مهری» از علوم پزشکی جهرم، «سیده‌صفورا حسینی» از علوم پزشکی همدان، «مرتضی بیرام‌زاده» از علوم پزشکی مراغه، «عاتکه حسین‌پور» از علوم پزشکی مشهد، «سهراب‌ سکینه‌پور» از علوم پزشکی کردستان و «صبا زاهدپور» از علوم بهزیستی بودند که در ابتدا هر کدام به مدت ۲ دقیقه به معرفی خود و ارائه برنامه‌هایشان پرداختند.

در ادامه با انصراف صبا زاهدپور، عارف گلستان جهرمی، مرتضی‌ بیرام‌زاده و سیده‌صفورا حسینی رای‌گیری از انجام شد.

نتایج رای‌گیری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت به شرح زیر است:

زهرا نعمتی ۱۹ رای

رضا پیوندی ۱۴ رای

حیدر رئیسیان۱۴ رای

عاتکه حسین‌پور۱۳ رای

محمد امرایی۴رای

سهراب سکینه‌پور۲رای

به این ترتیب زهرا نعمتی با کسب ۱۹ رای در دور اول به عنوان یکی از دو عضو اصلی نمایندگان مدیران مسئول انتخاب شد و رای‌گیری برای انتخاب دیگر عضو اصلی از میان، رضا پیوندی و حیدر رئیسیان به دور دوم کشیده شد.

در نهایت رضا پیوندی در دور دوم انتخابات با ۹ رای به عنوان نفر دوم و حیدر رئیسیان با ۵ رای به عنوان عضو علی‌البدل این شورا برگزیده شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا