خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت روز ملی سینما

محمد علی نجفی شهردار تهران به مناسبت روز ملی سینما پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال 1379 در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که 21 شهریور به عنوان «روز ملی سینما» شناخته شد. 21 شهریور به عنوان روزی نمادین وارد تقویم هجری شمسی شد و از آن پس هر سال جشن خانه سینما در این روز برگزار می شود.

به همین مناسبت محمد علی نجفی شهردار تهران صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

محمدعلی نجفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“بیست و یکم شهریور «روز ملی سینما» بهانه‌ای است برای تکریم هنرمندان عرصه سینما و تأمل بیشتر در باب تسهیل خدمات هنری به شهروندان و افزایش سرانه فضاهای سینمایی، افزایش مصرف کالاهای هنری و کمک به توسعه فعالیت‌های اصحاب سینما. کلانشهر تهران پایتخت سینما است چراکه پردیس‌های سینمایی، سالن‌های سینما، استودیوهای صدا و تدوین، موزه سینما، فیلمخانه ملی ایران و مؤسسات تهیه و تولید و توزیع فیلم، اصناف و نهادهای سینمایی را در خود جای داده است.

نشاط و رونق فرهنگی شهر را می‌توان در سالن‌های نمایش فیلم و تئاتر حس کرد، مطالبه جامعه جوان و بالنده ما توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی و هنری است. همزمان با صد و هفده سالگی صنعت سینما در ایران، دستاوردهای آن را پاس می‌دارم و این روز را صمیمانه به هنرمندان عزیز و مخاطبان و دوستداران سینمای نجیب ایران تبریک می‌گویم”.

پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت روز ملی سینما

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا