خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت آيت الله نكونام به حبس، شلاق و خلع لباس

خبرگزاری فارس نوشت: «دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد محمدرضا نکونام در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم شده و حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر قطعیت یافته است.

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت قم درباره پرونده محمدرضا نکونام اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد:

نظر به فضاسازی‌ برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اتهامات و وضعیت جسمی و روحی آقای محمدرضا نکونام، این دادسرا ضمن تکذیب کلیه اخبار و اظهارات حامیان و مدعیان طرفداری از نامبرده، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند: مشارالیه به دلیل اتهامات متعدد وارده (که به دلیل لزوم صیانت از جایگاه مقدس روحانیت و حفظ آبروی ایشان از بیان جزئیات آن معذوریم) در دادگاه بدوی به 5 سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم‌ شده و حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر قطعیت یافته است.

در جریان رسیدگی به پرونده وی مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزوی نفیاً‌ و اثباتاً هیچ‌گونه نقشی نداشته‌اند، بدیهی است هر کس مورد تخریب و افترا سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حق شکایت و تعقیب کیفری برخوردار می‌باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. بدیهی است هر کس مورد تخریب و افترا سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حق شکایت و تعقیب کیفری برخوردار می‌باشد.
    نمونه بارز مشی بی طرفانه و غیرمغرضانه دادسرای ویژه روحانیت قم […]

  2. از اينکه دادگاه ويژه به صیانت از جایگاه مقدس روحانیت و حفظ آبروی افراد اهتمام ويژه دارد، و بدور از ورود سايرين و به ويژه صاحبان قدرت و شوکت به پرونده، احکام خود را صادر ميکند، متشکريم.

    3
    6
  3. چنانچه در جامعه شاهدیم: تا دادگاه محترم که خواستار عدم پذیرش موارد مطرح شده از طرف دیگران است، موارد را مطرح و اطلاع رسانی نکند و در معرض قضاوت عموم قرار ندهد، به ناچار اطلاعات موجود مرجع قضاوت درباره دو طرف قرار می گیرد

  4. دلیلش صحبتهایی بوده که در کلیپی‌که منتشر شده بوده؟ خب واقعا درست گفته. یکی از نشانه های اخر الزمان محاکمه ی روحانیونی است که به حق و عدالت صحبت میکنند.

    19
    1
  5. اینایی که وارد داستانای علوم غریبه می‌شن آخرش معلوم از کجا سردربیارن.
    کسی هم که سایتای اسراییلی بهش بگن ایت الله، دیگه حال و روزش معلومه.

  6. در حکومت اسلامی نمی بایست منتقدان در اقشار جامعه،یعنی از کارگر ساده گرفته تا کارمند و پرستار، معلم و استاد دانشگاه، دانشجو وهنرمند،خبرنگار ومحقق و نویسنده و همچنین روحانیون و مراجع تحت تعقیب و بازداشت و سرانجام زندانی شوند.که خود موجب خدشه دار شدن چهره نظام اسلامی وشکاف عمیق تر بین مردم و مسئولین کشور خواهد شد

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا