خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش استاندار فارس به «خبر تعطیلی پاسارگاد»

استاندار فارس با رد هرگونه اظهارنظر مرتبط با روز منتسب به «کوروش» گفت: اساسا بسته بودن و نبودن پاسارگاد وظیفه‌ی من نیست که بخواهم پاسخ بدهم؛ هر موضوعی، متولی دارد و بنده کاری به حوزه‌ی مسوولیت میراث ندارم؛ اما اصل این خبر دروغ بوده است و آرم استانداری را جعل و این خبر را منتشر کردند.

نتایج جلسات شورای تأمین محرمانه است

اسماعیل تبادار در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با تأکید بر این که «حتی یک کلمه در این باره با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نداشته‌ام»، در پاسخ به این پرسش که «آیا شورای تامین استان فارس برای چند روز آینده و روز منتسب به «کوروش» برنامه‌ای دارد؟»، تصریح کرد: تنها موضوعی که محرمانه است، جلسات شورای تأمین است و به عنوان رییس این شورا هیچ‌یک از مباحث را نمی‌‌توانم مطرح کنم؛ معمولا هزاران تصمیم درباره‌ی مسایل مختلف گرفته می‌شود.

استانداری و تمام ادارات برای بزرگداشت کوروش برنامه دارند

وی درباره‌ی این که «آیا استانداری فارس برنامه‌ای برای بزرگداشت کوروش دارد؟»، گفت: این موضوع کارکرد خاص خود را دارد و تمام ادارات به‌ویژه میراث و حتی شورای تأمین برای این روز برنامه دارند و روند خود را طی می‌کنند و این برنامه‌ها سالانه برگزار می‌شوند؛ مگر در حال حاضر این حجم از بازدید که انجام می‌شود، بی‌برنامه است!؟

تبادار بار دیگر اعلام کرد: انتشار خبر کذب به نقل از استانداری فارس را به جد دنبال می‎کنیم که با چه هدفی این کار را کرده‌اند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر کوروش از ترکیه بود یقین بدانید که سازمان گردشگریش هفته اول آبانماه هرسال سه چهار میلیون گردشگر در پاسارگادی که بدین عظمت وقدمت گرد می آورد. مصداقش مقبره مولانا در قونیه است که هرسال قریب ده میلیون گردشگر به قونیه سفر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا