خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت آشغال

«حسین قدیانی» نویسنده‌ی تندروی روزنامه‌ی تندروی«وطن امروز»که ازحامیان افراطی احمدی‌نژاد، سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی است، دریادداشتی توهین‌آمیز باعنوان«آشغال» در کنار عکسی از معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی، معاونان رییس جمهور، نوشت:

«فروکاستن آشغال به چند بطری آب معدنی، قطعا اشتباهی فاحش است! فی‌المثل، دولت‌مرد یا دولت‌زنی که با رانت و بخوربخور و فساد و تبعیض و مواضع دشمن‌شادکن، محیط زیست خدمت را به گند می‌کشد هم آشغال تشریف دارد! برخی‌ها خوب است بدانند اگر بخواهند از خطوط قرمز ما عبور کنند و در پوشش حرف‌های ظاهرا خوب، اربعین را و حماسه‌ی اربعین را بزنند، ما هم ابایی از معرفی آشغال‌های اصل کاری که بدبختی بازیافت هم نمی‌شوند، نخواهیم داشت! اگر از زباله می‌توان برق گرفت، حقیقتا سود این ۲ دست‌اندرکار عکس فوق چیست؟! بله! آشغال یعنی آن دست‌اندرکار که توهم زده امنیت ملی ما در گرو برج‌های نکره‌ی شیوخ مرتجع است! و آشغالیسم یعنی آن تفکر که برایش برج بشکه‌های شکم‌گنده، از کودکان مظلوم یمن، ارزش‌مندتر است! معرفی کنم یک آشغال دیگر را؟! به روی چشم! کسی که قبل از انتخابات، سپاه را می‌زند و اما بعد که خرش از پل گذشت، از در مدح پاسداران انقلاب اسلامی درمی‌‌آید!
عکس، ان‌شاءالله تزئینی است!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این به اصطلاح نویسنده های ارزشی، با این نوشته هایشان، رودی از گنداب را به وجود می آورند، که آخرش مُردابی است، که مرگ ارزش ها و اخلاق در لوای ارزش نویسی است!
    خب! آقاجان، یک موضوعی را فکرکرده در کنار رسیدن به یک ارزش متذکر شده، درست و حسابی توضیح بده! توهین و ضد اخلاق بازی چیه؟!
    اصلا !چه طور به خودت اجازه میدهی، دستگاه سیدالشهداکه درود خدا براو باد، قیمش بشی و تنها خود را متولی آن بدانی!
    ای کاش! این طبقه ی ارزش نویس، همه چیز را از نگاه تنگ خود نمی دید و کمی شعور مردم را به رسمیت می شناختند! این خود عمار پنداران که صدایشان را بلندتر از دیگران، می دانند،کی به خود می آیند؟!

    2
    6
  2. بعضی ها ممکن است به زعم ایشان آشغال باشند اما برخی پشت داده به قدرت ، […] اند. این شعبان بی مخ های مورد حمایت قدرت، در تاریخ معاصر همواره بوده اند و در کودتاها و سرکوب مردم بیشترین نقش را برای خودکامگان داشته اند.برخی شان با قمه و قداره و برخی شان با قمه کردن قلم

    2
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا