خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای احمدی نژاد! اگر زندانبانی وزارت اطلاعات بد است …

«احسان گل محمدی» فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آقای احمدی نژاد اگر زندانبانی وزارت اطلاعات بد است در مرداد 88 چرا کم‌ترین نکته‌ای نگفتید؟»، نوشت:

تناقض گویی‌های درختان بهاری؛ از سکه‌هایی که از 5 به 1 کاهش یافت و لیستی که آب رفت!

احمدی نژاد و تیمش در ویدیوهای اخیر بدجور به تناقض گویی افتاده‌اند؛ احمدی نژاد در بخشی از یک فیلمش انتقاد می‌کند که چرا قوه قضاییه بخشی از زندان‌اش را از اول انقلاب در اختیار وزارت اطلاعات قرار داده است؛ اما زمان ریاستش بر جمهور ایران یک خط انتقاد در این زمینه {به قول او زندانبانی وزارت اطلاعات} حتی در یک صفحه در فضای مجازی یافت نمی‌شود؛ برخی می‌گویند که رییس جمهور در وزارت هیچ کاره ست و نمی‌تواند خط و مشی بر این وزارت خانه‌ی امنیتی تعیین کند؛ بر فرض قبول این گزاره احمدی نژاد در دوران سرپرستی‌اش بر وزارت اطلاعات هم {از روز سوم مرداد تا اواسط شهریورماه سال 88} هیچ اقدامی نکرد و دوباره باید ذکر کنم که در رسانه‌هایش که پیشکش حتی در یک صفحه‌ی گمنام در یکی از شبکه‌های اجتماعی به عنوان سرپرست وزارت خانه انتقادی ولو یک خطی از او یافت نمی‌شود.

نکته‌ی دوم درباره‌ی سکه‌های اهدایی اوست؛ اول فرض را بر این می‌گیریم که حرف او درست است که باید با این فرض گفت شما خیلی بی خود کردی از جیب ملت سکه داده‌ای! او باید اول از همه هزینه‌ی این سکه‌های ادعایی رو از جیب خود به حساب خزانه پرداخت کند و بعد بابت این حاتم بخشی از بیت المال از مردم عذرخواهی کند.

در صورت حقیقت داشتن این حاتم بخشی این سؤال مطرح است که چرا اینقدر جزییات متناقض است؟ در فیلمی که منتشر شد گفته شد نفری 5 سکه بهار آزادی به آقایان باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم، سعید جلیلی و… ! داده شده است اما در سندی که روز گذشته توسط حبیب اله جزء خراسانی ذیحساب نهاد ریاست جمهوری دولت دهم در کانال حمید بقایی منتشر شد مرقوم شده که یک سکه‌ی بهار آزادی به آقایان مورد اشاره داده شده که لیستی که در این سند ادعایی منتشر شده با لیست ابتدایی حمید بقایی متفاوت است و در آن خبری از چند نفر از جمله رییس سازمان اطلاعات سپاه نیست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا