خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شنیده‌ای از محکومیت حمید بقایی: زندان، شلاق و ردمال

روح الله احمدزاده، معاون احمدی نژاد در دولت او، مدعی شده که «شنیده‌ها حکایت از صدور احکام سنگین حبس طویل المدت، شلاق و رد مال و جرایم مالی بالا در خصوص حمید بقایی دارد».

آقای احمدزاده که به تازگی از جریان احمدی نژاد فاصله گرفته است، در ادعایی تلگرامی به حکم اشاره کرده است. متن ادعای او که ا سوی «عباس امیری فر» به انصاف نیوز ارسال شده، در پی می‌آید:

«به رغم هیاهوهای فراوانی که از ناحیه رسانه‌های وابسته به جریان بهار و حمید بقایی صورت پذیرفت، قاضی … مبادرت به صدور رای سنگین برای حمید بقایی نمود. گفتنی است این رای که در نوع خود کم نظیر است؛ براساس فقرات اتهامی حمید بقایی از جمله اختلاس و حیف و میل بیت المال می باشد. در این دادنامه با اشاره به سوء استفاده حمید بقایی از بودجه‌های دولتی نهاد و اختلاس بقایی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی سازمان میراث فرهنگی و انعقاد قرارداد صوری با یکی از نزدیکان وی و نیز خارج کردن تعداد زیادی کارت‌های اعتباری خرید که جهت کمک به فقرا و نیازمندان از آن استفاده می‌شد و نیز خروج غیر قانونی حجم قابل توجهی سکه از نهاد ریاست جمهوری، احکام سنگینی را صادر نموده است. شلاق و رد و مال و حبس بسیار طولانی از جمله احکامی است که برای این فرد صادر شده است. هم چنین احکام جداگانه‌ای برای حبیب خراسانی و سروش‌پور از دیگر همکاران و همدستان وی در نهاد ریاست جمهوری صادر شده است».

حمید بقایی: به ۶۳ سال زندان محکوم شدم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا