خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پاسخ به جدیدترین هذیان روح الله زم»

/ یادداشت پیمان عارف در پاسخ به روح الله زم /

«پیمان عارف»، فعال سیاسی مقیم اروپا، در 17 دی‌ماه 1396، در یادداشتی با عنوان «پاسخ به جدیدترین هذیان یک روان بیمار» به ادعای «روح الله زم» مبنی بر اینکه از پیمان عارف و چندتن دیگر و همچنین جمهوری اسلامی ایران به دادگاه لاهه شکایت خواهد کرد، پاسخ داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت تلگرامی پیمان عارف در پی می‌آید:

ظاهرا پسر شارلاتان و بیسواد زم از افشای فایل صوتی التماسش به افسر موساد برای دریافت تکه استخوان، آنقدر لرزه بر تن و صدایش انداخته که آشکارا به هذیان‌گویی افتاده و در آخرین ترهاتش راقم و ایرج مصداقی و چند تن دیگر را تهدید به شکایت به دیوان لاهه (!) کرده است.

ذکر چند نکته را در این زمینه ضروری می‌دانم :

1- البته از شخصی که حتی موفق به اتمام تحصیلات دبیرستان نیز نشده توقع اینکه الفبای حقوق بین الملل را بداند و آگاه باشد که دیوان دادگستری بین المللی مستقر در لاهه برای رسیدگی و حل و فصل اختلافات بین دولت‌ها در راستای اصل بنیادین “ملل متحد” یعنی “اصل عدم توسل به زور” است و تنها دولت‌ها صلاحیت مراجعه به آن ، آن هم درباره‌ی مسایل بین الدولی را دارند، توقعی ناصواب می‌نماید؛ اما توقع اینکه پسر چموش و دیپلم ردی از پدر فربه اشکمش قصه‌ی مصدق و نهضت ملی شدن صنعت نفت و مراجعه شرکت نفت ایران و انگلیس به دیوان لاهه را شنیده باشد و احتمالا به گوشش خورده باشد که دکتر مصدق چگونه با استناد به «دولت نبودن شرکت نفت ایران-انگلیس» رای به عدم صلاحیت دیوان لاهه برای رسیدگی به موضوع گرفت، توقع ناصواب نمی‌نماید!

هر چند نهایتا به گمانم بر بیسوادی مزدوران سرویس‌های جاسوسی اجنبی باید شکر کرد و گفت “افشاگر عزیز شما برو همان دیوان لاهه شکایتت را بکن!”

2- البته احتمالا او و همپالگی آشکارا، بی تعارف و پنهان‌کاری مزدور میت ترکیه‌اش – احمد شمس- که 24 ساعته در حال رصد این خانه‌ی مجازی هستند، باید نیک بدانند که من از ماه‌ها پیش اربابشان ، دولت اردوغان را به دیوان استراسبورگ (دادگاه اروپایی حقوق بشر) کشانده و در حال تعقیب حقوقی اخذ غرامت از اربابشان هستم.

هرچند خود نیک می‌دانم که نهایتا این غرامت از مالیات برآمده از جیب شهروندان فقیر ترک درخواهد آمد که با توجه به دوستان بسیار خوب ترکیه‌ای که دارم؛ این کار به‌لحاظ عاطفی برایم راحت نیست اما قطعا با صرف آن در امور خیریه مربوط به خاورمیانه برایم آسان خواهد شد!

3-او به عنوان کسی که دقیقا 1 سال پیش در دوربین صدای امریکا نگاه کرد و گفت “چون پول نداشتم آمدنیوز را به یک تیم حرفه‌ای واگذار کرده‌ام” ظاهرا اکنون آنقدر ثروتمند است که وعده‌ی گرفتن وکیل برای شکایت از ما و ارایه‌ی گزارش شکایت معهود به رسانه‌ها از طریق آنان را نیز داده است.

با توجه به هزینه‌ی بسیار بالای حق الوکاله‌ی وکلا در اروپا به او می‌گویم که من برخلاف تو به هیچ جایی وابسته نیستم و پولی نیز برای وکیل گرفتن ندارم اما باز برخلاف تو خود حقوقدان و چهره‌ی علمی سالیان نه چندان دور دانشکده‌ی حقوق دانشگاه تهران هستم و نیازی نیز به وکیل ندارم.

تو برو به این بهانه از اربابت پول بگیر و با لشکری از وکلا بیا از من شکایت کن؛ من هم تک و تنها با اتکا به توانمندی علمی خود می‌آیم فرانسه و از تو شکایت می‌کنم.

ببینیم نهایتا چه کسی می‌تواند طرف مقابل را محکوم کند!

لمپن مزدوری چون تو و اربابانت در انواع و اقسام سرویس‌های جاسوسی و همپالگی معروف به مزدوری میت و مشهوره‌ی همراهش؛ یا من پیمان عارف به قول تو یک لاقبا؟!

4- تا جایی که اطلاع دارم فایل‌های مستند مزدوری‌ات برای اقسام سرویس‌های جاسوسی خاورمیانه‌ای و غربی بیش از این‌هاست و فایل منتشر شده توسط خبرنگار اسراییل تایمز اولین است اما آخرین نیست.

فایل‌های بعدی چهره‌ای واضح‌تر از تو و همپالگانت برای هموطنان ترسیم خواهد کرد».

توضیح سابقه‌ی خبر

زم در 16 دی‌ماه، یادداشتی درباره‌ی شکایت از پیمان عارف و چند نفر دیگر به دادگاه لاهه نوشته بود. او در این یادداشت مدعی شده بود که از آنها به جرم اتهام‌زنی مبنی بر ارتباط آمد نیوز با سازمان امنیتی «میت» ترکیه و همچنین رابطه‌اش با کسی که خود را افسر موساد معرفی می‌کرده، شکایت خواهد کرد. چندی پیش فایل صوتی مکالمه‌‌ی روح‌الله زم با یکی از افسران موساد، توسط یکی از روزنامه‌نگاران «تایمز اسراییل» که مدتی در آمد نیوز هم فعالیت می‌کرده است، در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر بی ادبانه ووقیح ……توبا اشخاص مسئله داری یا با والدین انها ..انصاف نیوز شایسته نیست رسانه ای که مدعی اخلاق است واز ادبیات وهن امیز سایرین شاک است خود مبادرت به درج این فحش نامه ده ها بار بدتر از فلان نشریه نماید.تا انجاییکه میدانم درهمان محیطی که زندگی میکند فرهنگ عشایری بدویان قرن هاست رخت بربسته(فرهنگ قبیله ای)

  2. جناب شفيعيان عزيز – با سلام ، من بعيد ميدانم اين نوشته ارزش خبرى داشته باشد تا بتوان بازنشر آن را توجيه كرد.
    رسانه اصولاً محل عقده گشائى و دعواهائى از اين دست بى ارزش نيست، اين بنده كمترين انصاف نيوز را منزه مى پسندد.
    روزگارتان خوش
    ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

    9
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا