خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بر سرگذشت ما خواهند گریست

اسماعیل شعبانی، دبیر بازنشسته دبیرستان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

گاهی یه حس غریبی توی دل انسان می‌افتد، حسی ناشناخته که آدمی می‌ماند به کی بگوید عقده خود را چگونه و سر چی خالی کند؟! غصه‌هایی سخت و جانسوز که تحملش سخت و طاقت فرساست. نمی دانم کِی، اما به یقین روزی قصه‌های این غصه‌های جانسوز را خواهند نوشت و فرزندان ما وقتی سرنوشت ما را می‌خوانند هم ما را مقصر خواهند دانست و هم بر سرگذشت ما خواهند گریست.

سرگذشت ملتی که گرفتار دیوی به نام کرونا هستند و هرچه کادر درمان تلاش می‌کنند تا مردم را نجات دهند اما دستشان به جایی بند نیست.

روزی فرزندان ما خواهند خواند؛ در حالیکه وزارت خارجه برای احیای برجام و تحقق حق ملت تلاش می‌کند گروهی علیه نماینده دیپلماسی سریال درست می‌کنند و نمایندگانی اقلیت که خود را انقلابی می‌نامند تمام همّ و غم خود را به این متمرکز میکنند که از سازندگان چنین سریالی تمجید نمایند.

فرزندان ما خواهند پرسید که کی خائن بود و کی خادم؟! سرنوشت این ملت یه تراژدی خواهد بود که کتاب‌ها درباره‌اش خواهند نوشت و خوانندگان زیادی خواهد داشت. فرزندان ما وقتی بخوانند که یک ورزشکار ایرانی با پرچم یک کشور دیگر، یک ورزشکار ایرانی و هموطنش را ضربه فنی کرده، چقدر غصه خواهند خورد.

بنده قصد سرزنش ورزشکار غالب را ندارم بلکه دردم از آن جهت است که چرا باید چنین پیش می آمد؟!
ای‌کاش یه روز ازین خواب بیدار شویم که همه اینها کابوس بوده و واقعیت نداشته، اما واقعیت را نمی توان با ای‌کاش‌ها پوشاند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ظریف، اگر خائن نباشد، هرگز خادم هم نبوده و نخواهد بود. از کسی که هرچه دلش میخواهد میگوید، خود را در جایگاه نماینده مردم مظلوم ایران می نشاند و از طرف آنها با کمال وقاحت میگوید (خودمان انتخاب کردیم که جور دیگری زندگی کنیم) ، دقت بفرمائید، گفته خودمان، نگفته خودم!! و در نهایت در پاسخ به پرسش خبرنگاری، به درصد صفر تا صد وزارت خارجه و اختیار و مسئولیت در آن وزارت، میگوید درصد اختیارش صفر بوده!!! چه توقعی میرود!؟ چگونه درصد اختیار و مسئولیت خود را صفر میداند، در حالیکه ادعا کرده که در باره مسائل منطقه و خارجه ، با سردار سلیمانی کاملا هماهنگ بوده است!!؟

  2. زمانی که سلیمانی و همراهانش هم برای ایران و مردم این منطقه می جنگیدند و خون می دادند هم عده ای اتفاقا همسو با شما به او می تاختند در خارج که نگویم چه تهمت ها زدند!
    اگر آگاه بودید از حرف ها که احتمال قریب به یقین بوده اید و حرف نزنید و از گریستن آیندگان نگفتید؛ پس لطفا انصاف را رعایت کرده و درباره ی آقای ظریف هم نگویید یا بگویید و از رفتار گذشته خود انتقاد کنید اگر هم معتقد نیستید که سلیمانی برای این کشور در ماجرای سوریه خدمت کرده باید بگویم ماهم آن زمان به نتیجه مشابه شما درباره ی آقای ظریف می رسیم.

    2
    5
  3. فکر نمی کنم شما درک درستی از مسائل سیاسی داشته باشید. اتفاقا مستند گاندو برای روشنگری مردم است تا مثل شما ها که در خواب هستید دیگران را به خواب دعوت نکنید.

    4
    2
  4. آموزگار دردمند!
    به گمانم کار از کار گذشته است…با تلمیحی از شعر فروغ ، تصور میکنید که آیندگان بر ما خواهند گریست…شاید ولی چه خالی ی وحشتناکی…آیندگان بر سرنوشتی که بر ما رفت خواهند ریست…

  5. آموزگار دردمند!
    به گمانم کار از کار گذشته است…با تلمیحی از شعر فروغ ، تصور میکنید که آیندگان بر ما خواهند گریست؟…شاید… ولی چه خالی ی وحشتناکی…آیندگان بر سرنوشتی که بر ما رفت خواهند ریست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا