خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه دانشگاه گیلان به گزارش «موج جدید تعلیق»

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز
با سلام و احترام،

باتوجه به مطلب درج شده در آن پایگاه خبری در تاریخ 8 مهر 1403 با عنوان «موج جدید تعلیق در دانشگاه گیلان!» [لینک] خواهشمند است مطلب ارسالی مطابق ماده 23 فصل ششم قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران در آن پایگاه خبری منتشر شود.


پیرو انتشار مطلبی با عنوان «موج جدید تعلیق در دانشگاه گیلان!» در پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز، دانشگاه گیلان لازم می‌داند توضیحات زیر را منتشر نماید.

 – باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها، دانشگاه گیلان نیز همانند سایر دانشگاه‌ها زمینه و بستر فضای شاداب و امیدآفرین را برای دانشجویان دانشگاه به عنوان آینده‌سازان ایران عزیز فراهم کرده تا در فضایی آرام بتوانند به تحصیل بپردازند.

–  از زمان تصدی مدیریت جدید در دانشگاه از فروردین 1403 تاکنون، هیچ دانشجویی حکم محرومیت یا تعلیق از تحصیل به خاطر فعالیت‌های صنفی، سیاسی، مطالبه‌گری و … از سوی کمیته انضباطی دانشجویان دریافت نکرده است و فضاسازی رسانه‌ای با عنوان «موج جدید تعلیق در دانشگاه گیلان!» قویاً تکذیب می‌شود.

– دانشگاه گیلان خود را ملزم می‌داند که مطابق فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب، دانشجویان در دانشگاه همواره احساس عزت و کرامت داشته باشند.

– نگاه مدیریت جدید دانشگاه، همواره نگاهی مبتنی بر سعه‌صدر، اجرای آئین نامه‌ها و شیوه نامه‌ها در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دانشگاهیان و به طور خاص دانشجویان و تأکید بر شفافیت است.

– از آن رسانه‌ محترم و سایر اصحاب رسانه درخواست داریم، به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی اقشار فرهیخته و دانشگاهی، صحت و سقم مطالب ارسالی به آن رسانه را با دقت نظر بیشتری بررسی و سپس نسبت به انتشار آن همراه با مستندات اقدام نمایند و با پرهیز از دامن‌زدن به هرگونه حاشیه، کنار دانشگاه گیلان باشند و کمک کنند تا این دانشگاه در مسیر اصلی هدف خود که حل دغدغه‌ها و چالش‌های کشور است، حرکت کرده و در فضایی آرام برای کسب اعتبار بیشتر در طراز بین‌المللی برای میهن اسلامی‌مان گام بردارد.

– در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش‌های کلیه اصحاب رسانه، از تمامی عزیزانی که بدون اطلاع از حقیقت، در انتشار این خبرِ خلافِ واقع، سهمی ایفا کردند خواهشمندیم برای جبران خطای صورت‌گرفته، اقدامی مؤثر انجام داده و از ساحت آموزش عالی کشور محافظت نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا