خرید تور تابستان

موضع رسمی دولت درباره‌ی انتقادات به بعضی استانداران جدید

سخنگوی دولت چهاردهم در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی اینکه «آیا چارچوب خاصی برای استانداران تعیین شده که از مسیر و هدف دولت تخطی نکنند؟» گفت:

  • همه‌ی استانداران بر میثاق دولت پایبند هستند.‌ همه‌ی استانداران بر مبنای انصاف و بر محور عدالت که شعار آقای پزشکیان هم بوده عمل خواهند کرد.
  • استانداران با حفظ اولویت‌های دولت در جهت توسعه‌ی پایدار عمل خواهند کرد. این برنامه‌ها از استانداران گرفته خواهد شد.
  • و نکته‌ی دیگر اینکه آدم‌ها را بعد از عملکردشان قضاوت کنید. بسیاری اوقات پیش‌داوری‌های ما اتفاق نمی‌افتد. چه بسا همان آدم‌هایی که می‌شناسیم در محیط جدید عملکرد مورد تاییدی داشته باشند.
  • در مورد وزرا هم این نارضایتی‌ها را داشتیم اما حالا می‌بینیم که به شدت در راستای برنامه‌های دولت حرکت می‌کنند.

وزیر علوم درباره‌ی احکام قضایی اساتید و دانشجویان: در تلاش و گفت‌وگو هستیم

وزیر علوم، حسین سیمایی صراف، در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی قطعی شدن احکام بعضی دانشجویان و اساتید مانند خانم آذین موحد گفت: اگر منظورتان آن‌هاست که حکم قضایی دارند در تلاش و گفت‌وگو با مراجع قضایی هستیم.

همتی: تنها تلاشمان این است که بودجه‌ی متوازنی بنویسیم

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد، در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی گشایش‌های اقتصادی مشخص تا پایان سال گفت: ما الآن تنها تلاشمان این است که بودجه‌ی متوازنی بنویسیم.

زاکانی: کسبه‌ای که در شادآباد آسیب دیده‌اند بیمه بوده‌اند

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی کسبه‌ای که در بازار آهن شادآباد آسیب دیده‌اند گفت که آن‌ها بیمه بوده‌اند و شهرداری نیز تلاش خواهد کرد که کمکی به این کسبه کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا