خرید تور تابستان

ظریف: پزشکیان بعد از مشورت با رهبری گفتند به کار برگرد

محمدجواد ظریف درباره‌ی ابهام قانونی بودن یا نبودن حضور او در جایگاه معاونت راهبردی ریاست جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور بعد از این که انصراف دادم با مقامات عالی مشورت‌هایی کردند و گفتند که به کار برگردم.

به گزارش انصاف نیوز، ظریف در نشست «خانۀ گفتارها» در شبکۀ اجتماعی کلاب‌هاوس در این باره گفت: من ۱۱ مرداد منصوب شدم، آن حرف‌ها زده شد، ۱۶ مرداد به رئیس جمهور نامه نوشتم که اصراری ندارم. دستور فرمودند که ادامه بدهم. بعد از اتفاقاتی که در اوایل شهریورماه افتاد و من رسما کناره‌گیری کردم آقای رئیس جمهور با مقامات عالی مشورت‌هایی کردند، نمی‌دانم چه گفته و شنیده شد. قبل از اولین ملاقات هیات دولت با رهبری، آقای رئیس جمهور گفتند که مشورت کردیم تو به کار خود برگرد و با تمام اختیار معاون راهبردی کار را ادامه بده. از ۶ – ۷ صبح تا ۱۱ – ۱۲ شب مشغولم.

او تاکید کرد: فکر می‌کنم که خیلی من نباید نگران این موضوع نباشم. قصد استعفا ندارم. اگر نیاز باشد من را کنار می‌گذارند ولی در برخورد آقای رئیس جمهور چنین چیزی را ندیدم. ایشان مشغول پیگیری موضوع هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. در دیزی باز است حیای گربه کجا رفته است ؟ آقای ظریف تو در دوران وزارت چه کار مثبتی برای این کشور انجام دادی رفتی با جان کری هره وکره دادی کلاه گشاد آنها روی چشمانت را گرفت سندی را امضا کردی که این کشور تا نسل ها باید تاوان بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا